
Η Toyota σχεδιάζει να αυξήσει γρήγορα τις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη, με αρκετά βασικά μοντέλα να κυκλοφορούν φέτος.
Ωστόσο, στον πυρήνα της στρατηγικής της για τα συστήματα κίνησης παραμένει το πλήρες υβριδικό της σύστημα, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στο Prius στα τέλη της δεκαετίας του 1990. Η πλειονότητα των πωλήσεων της Toyota στην Ευρώπη αφορά υβριδικά οχήματα· όταν συμπεριλαμβάνονται και τα plug-in υβριδικά, το ποσοστό ξεπερνά το 70%.
Παρόλο που η πλήρης ηλεκτροκίνηση βρίσκεται στον ορίζοντα, η Toyota δεν έχει εξαντλήσει τις δυνατότητες των υβριδικών της, ανέφερε ο Gerald Killmann, αντιπρόεδρος της Toyota Europe, υπεύθυνος για την έρευνα και ανάπτυξη στον τομέα της συνδεσιμότητας και της μηχανικής ηλεκτρονικών συστημάτων.
Σε συνέντευξή του υπογράμμισε ότι έχουν φτάσει σε αποδόσεις του υβριδικού συστήματος σε σχέση με έναν μικρό βενζινοκινητήρα άνω του 40%. «Βρισκόμαστε κοντά στο όριο, ίσως να μπορούμε να βελτιωθούμε ακόμα κατά 1, 2 ή 3%. Αυτή είναι η εκτίμησή μου για το σημείο στο οποίο βρισκόμαστε», σημείωσε χαρακτηριστικά, εκφράζοντας την εκτίμηση ότι υα υβριδικά παραμένουν με διαφορά, τα πιο σημαντικά και για το μέλλον.