
Η κούρσα για την επέκταση της ηλεκτρικής αυτονομίας των plug-in υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων (PHEVs) επιβραδύνεται λόγω ανησυχιών για το κόστος, όπως δήλωσαν στελέχη δύο από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές συστημάτων μετάδοσης κίνησης στην Ευρώπη.
Η Toyota δήλωσε ότι δεν χρειάζεται ακόμη να ακολουθήσει άλλους κατασκευαστές, όπως ο Όμιλος Volkswagen και κινεζικά brands, που έχουν επεκτείνει την ηλεκτρική αυτονομία των οχημάτων τους πολύ πέρα από τα 100 χλμ. Το νέο Lynk & CO 08 της Geely, για παράδειγμα, θα προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 200 χλμ.
«Τα PHEV και EREV είναι τεχνολογίες μετάβασης, αλλά το να προσπαθείς να τις κάνεις όλο και πιο εξελιγμένες ώστε να παρατείνεις τη μετάβαση [προς τα EVs] γίνεται περίπλοκο και δαπανηρό. Πού σταματάμε;» δήλωσε ο CEO της Hyundai Ευρώπης, Xavier Martinet. Όπως είπε, η λύση «δεν μπορεί να είναι πάντα η αύξηση της πολυπλοκότητας με την προσθήκη δύο κινητήρων και μπαταρίας».
Παράλληλα, η Audi του Ομίλου VW θα αυξήσει την ηλεκτρική αυτονομία της τρίτης γενιάς του Q3 στα 119 χλμ από περίπου 50 χλμ του προηγούμενου μοντέλου, σύμφωνα με ανακοίνωση της 16ης Ιουνίου. Η BMW φημολογείται ότι δοκιμάζει ένα EREV, ενώ η Volvo ξεκίνησε παραγγελίες στην Κίνα για το XC70 PHEV με μέγιστη δηλωμένη αυτονομία 200 χλμ.