Μέσω του επενδυτικού της βραχίονα, Volvo Cars Tech Fund, η Volvo Cars απέκτησε στρατηγικό μειοψηφικό μερίδιο στην carwow, online πλατφόρμα αγορών με ηγετική θέση στην αγορά και πώληση αυτοκινήτων.

Ως κορυφαία πλατφόρμα στην Ευρώπη στην αγορά νέων αυτοκινήτων και την παροχή βοήθειας στους καταναλωτές για πώληση του αυτοκινήτου τους online, τα τελευταία χρόνια η carwow σημειώνει σημαντική ανάπτυξη και κατέχει πλέον ηγετική θέση στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γερμανίας και της Ισπανίας στις online πωλήσεις νέων αυτοκινήτων.

Μέσω της επένδυσης, η Volvo Cars θα αποκομίσει πολύτιμη γνώση σε τομείς όπως οι online πωλήσεις, η εισροή πελατών και η δημιουργία περιεχομένου, οι οποίοι θα βοηθήσουν στο μετασχηματισμό της με άξονα τις online και απευθείας σχέσεις με τον πελάτη.

Η συμμετοχή στο μετοχικό κεφάλαιο είναι το επόμενο βήμα στην υφιστάμενη συνεργασία μεταξύ Volvo Cars και carwow και περιλαμβάνει συνεργασίες στη συνδρομητική υπηρεσία της Volvo Cars, καθώς και αύξηση επισκέψεων και ενδιαφέροντος για αγορά στη Volvo Cars και τους Επίσημους Διανομείς της.

«Οι ανεξάρτητες πλατφόρμες αγοράς παίζουν σημαντικό ρόλο σε κάθε καταναλωτικό τομέα, συμπεριλαμβανομένου του ανταγωνιστικού κλάδου στον οποίο βρίσκεται η Volvo Cars», δήλωσε ο Lex Kerssemakers, Επικεφαλής Παγκόσμιων Εμπορικών Λειτουργιών της Volvo Cars. «Είμαστε από τους πρώτους κατασκευαστές αυτοκινήτων που δεσμεύτηκαν να κάνουν το πέρασμα στις online πωλήσεις. Μέσω αυτής της στρατηγικής συνεργασίας, θα εκπαιδευτούμε και θα αποκομίσουμε πολύτιμες γνώσεις για την online αγοραστική συμπεριφορά. Η συνεργασία μας με την carwow θα βοηθήσει εμάς και τους Επίσημους Διανομείς μας να αυξήσουμε τους όγκους των πωλήσεων και να πετύχουμε τον στόχο μας που προβλέπει ότι έως το 2025 περίπου το ήμισυ των πωλήσεών μας θα πραγματοποιείται online».

Η πορεία της Volvo Cars προς τις online πωλήσεις εντάσσεται στο στόχο της να αποτελέσει ηγετική δύναμη σε παγκόσμιο επίπεδο στην ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία των premium ηλεκτρικών αυτοκινήτων, συνάπτοντας εκατομμύρια απευθείας σχέσεις με τους καταναλωτές. Η στρατηγική της για τις online πωλήσεις βασίζεται στις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συμπεριφορές και τις τάσεις του κλάδου, σε συνδυασμό με τη φιλοδοξία της να εξελιχθεί σε κορυφαία εταιρεία αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως το 2030.

Η προσήλωση της εταιρείας στις online πωλήσεις και τις απευθείας σχέσεις με τον πελάτη περιλαμβάνει τη δημιουργία μίας απλής και απροβλημάτιστης εμπειρίας για την παραγγελία προϊόντων και υπηρεσιών Volvo, με διαφανή τιμολόγηση και προϊοντικές πληροφορίες, καθώς και με ακρίβεια στους χρόνους παράδοσης μέσω του online καταστήματός της, στο volvocars.com.

«Η Volvo Cars και η carwow έχουν τις ίδιες φιλοδοξίες: Να κάνουν την online αγορά ενός αυτοκινήτου εύκολη και απρόσκοπτη, καθώς και να βοηθήσουν τους καταναλωτές στη μετάβασή τους προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα», δήλωσε ο Alexander Petrofski, Επικεφαλής του Volvo Cars Tech Fund. «Η επένδυσή μας στην carwow είναι ένα καλό παράδειγμα του πώς το Volvo Cars Tech Fund στοχεύει να υποστηρίξει τη στρατηγική κατεύθυνση της εταιρείας στο σύνολό της.

Ως μία από τις κορυφαίες online πλατφόρμες αγοράς νέων αυτοκινήτων στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία και την Ισπανία, η carwow εδρεύει στο Λονδίνο και απασχολεί πάνω από 400 ανθρώπους ανά την Ευρώπη. Έχοντας ξεκινήσει τη ζωή της ως πλατφόρμα που συλλέγει κριτικές, εξελίχθηκε επίσης σε ένα από τα πιο επιδραστικά ονόματα στα μέσα ενημέρωσης για το αυτοκίνητο. Το κανάλι της για αυτοκίνητα στο YouTube έχει πάνω από 6 εκατομμύρια συνδρομητές και επεκτείνεται συνεχώς.

Οικονομικές λεπτομέρειες της επένδυσης του Volvo Cars Tech Fund στην carwow δεν έχουν ανακοινωθεί.

Προηγούμενο άρθροNissan: τεχνολογία αληθινής εδαφικής αντίληψης
Επόμενο άρθροH International Armored Group επενδύει στη Βουλγαρία