Το  Land Cruiser παρουσιάστηκε για πρώτη φορά πριν από 73 χρόνια ως Toyota B, την 1η Αυγούστου 1951. Λίγο αργότερα έδειξε τη δύναμη και τις δυνατότητές του, όντας το πρώτο όχημα που ανέβηκε με επιτυχία στον «έκτο σταθμό» στις πλαγιές του όρους Fuji.

Το όνομα Land Cruiser υιοθετήθηκε το 1954 και σήμερα, είναι το μακροβιότερο μοντέλο παραγωγής της Toyota με παγκόσμιες πωλήσεις άνω των 10,4 εκατομμυρίων, σε περισσότερες από 170 χώρες και περιοχές. Ο στόχος της Toyota για το Land Cruiser παραμένει σταθερός: να παρέχει στους χρήστες ένα όχημα που θα τους μεταφέρει στον προορισμό τους με ασφάλεια, ακόμη και στα πιο σκληρά περιβάλλοντα.

Συνεπώς, η άφιξη του ολοκαίνουργιου Land Cruiser 250, με τιμή εκκίνησης 120.170 ευρώ, είναι ένα σημαντικό γεγονός, αφού πρόκειται για ένα μοντέλο που κλιμακώνει σε πρωτόγνωρα ύψη την απόδοση εκτός δρόμου, με ισχυρό πλεονέκτημα τη νέα πλατφόρμα New Global Architecture GA-F. Προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα για μεταφορά επιβατών και φορτίου, βελτιωμένη ορατότητα για τον οδηγό και απλότητα στην κατασκευή, με εξαρτήματα σχεδιασμένα ώστε να επισκευάζονται ή να αντικαθίστανται εύκολα.

Τα παραδοσιακά πλεονεκτήματα του μοντέλου που συνθέτουν το τρίπτυχο ποιότητα, ανθεκτικότητα και αξιοπιστία, είναι δεδομένα. Σε αυτά προστίθενται η σημαντικά αυξημένη ακαμψία (+30% συνολικά και +50% για το πλαίσιο), η εξαιρετική απόκριση κατά την οδήγηση και η αποτελεσματικότητα στη χρήση.

Τεχνικά, είναι το πρώτο Land Cruiser που υιοθετεί ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης,  ενώ διαθέτει αναβαθμισμένα συστήματα Multi-Terrain Monitor και Multi-Terrain Select, τα οποία παρέχουν περαιτέρω υποστήριξη κατά την οδήγηση εκτός δρόμου. Εφοδιάζεται με έναν επανασχεδιασμένο diesel κινητήρα 2,8 λίτρων απόδοσης 204 ίππων. Συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Direct Shift  8 σχέσεων. Μέσα στο 2025 θα διατίθεται και σε ήπια υβριδική έκδοση που θα συνδυάζει τον πετρελαιοκινητήρα με σύστημα 48V.

Αλλαγές έχουν γίνει στα διαφορικά: η κεντρική μονάδα έχει αναθεωρηθεί για βελτιωμένη απόδοση και μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Το ηλεκτρονικό κλείδωμα στο πίσω διαφορικό (στάνταρ και στις δύο κατηγορίες VX και VX-L) έχει ενισχυθεί για πρόσθετη αξιοπιστία, καλύτερη ισορροπία εκτός δρόμου και μεγαλύτερη σταθερότητα στο ταξίδι. Το σύστημα κλειδώματος διαφορικού έχει αλλάξει είναι ηλεκτρομαγνητικού τύπου, παρέχοντας 85% ταχύτερη απόκριση (περίπου 0,15 sec) σε περίπτωση που το όχημα κολλήσει.

Τέλος, ένας νέος διακόπτης επιλογής κίνησης H4 ή L4 και νέοι διακόπτες κλειδώματος διαφορικού βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα, δίπλα στο μοχλό αλλαγής ταχυτήτων.

Προηγούμενο άρθροΗ Echoes διοργανώνει το πρώτο Connected Conference στο Παρίσι
Επόμενο άρθροΔάνειο μαμούθ για την κοινοπραξία Stellantis – Samsung SDI