Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη, αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας της Mitsubishi Motors στην Ελλάδα από το 1963, παρουσίασε στον χώρο του The Ellinikon Experience Centre, τα ASX και Colt στο ελληνικό κοινό με τη συμμετοχή εκπροσώπων του ειδικού τύπου.

Οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν τις δυνατότητες των νέων μοντέλων σε μία βροχερή διαδρομή δίπλα στη θάλασσα, φτάνοντας μέχρι το Σούνιο.

H έλευση της νέας γενιάς ASX και του καινούργιου Colt στην ευρωπαϊκή αγορά είναι σημαντική για τη Mitsubishi Motors καθώς έρχονται να εμπλουτίσουν την ευρωπαϊκή γκάμα της μάρκας η οποία εκτός από αυτά τα δύο νέα μοντέλα, αποτελείται και από το Space Star και το Eclipse Cross PHEV, ενώ για το 2024 αναμένεται η παρουσίαση ενός ακόμη SUV, της ναυαρχίδα της μάρκας.

  • Το καινούργιο COLT, το οποίο είναι σχεδιασμένο για να κατακτήσει την πόλη, κάνει το ντεμπούτο του σε μία πολύ σημαντική χρονιά για τη Mitsubishi Motors η οποία επιστρέφει στην καρδιά της κατηγορίας Β στην Ευρώπη. Βασιζόμενο στη βαριά κληρονομιά του και έχοντας πουλήσει πάνω από 1,2 εκατομμύρια αυτοκίνητα σε έξι γενιές από το 1978 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Ευρώπη, προσφέρει την τέλεια ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και αποδοτικότητας καθώς και μία προηγμένη, εξηλεκτρισμένη υβριδική επιλογή (HEV). Επιπλέον, διαθέτει Προηγμένα Συστήματα Υποβοήθησης Οδηγού που αναβαθμίζουν τα επίπεδα ασφάλειας, άνεσης και οδηγικής απόλαυσης.
  • Η νέα γενιά ASX τοποθετείται στην καρδιά της B-SUV κατηγορίας με τις υψηλότερες πωλήσεις και τη μεγαλύτερη ανάπτυξη στην αγορά. Αναπτύχθηκε ειδικά για την Γηραιά Ήπειρο και παραλαμβάνει τη σκυτάλη από την προηγούμενη εξαιρετικά επιτυχημένη γενιά ASX, η οποία πούλησε σχεδόν 380.000 αυτοκίνητα στην Ευρώπη. Είναι διαθέσιμο με συμβατικούς κινητήρες βενζίνης, mild-hybrid, full hybrid και Plug in Hybrid που του εξασφαλίζουν αποδοτικότητα και επιδόσεις ενώ παράλληλα φέρνει προηγμένες τεχνολογίες και δυνατότητες εξατομίκευσης συνδυάζοντας το εκλεπτυσμένο στυλ και αναβαθμίζοντας τα επίπεδα άνεσης.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης η Μαρία Ξυτάκη, Corporate Affairs and Communications Manager, καλωσόρισε τους παρισταμένους και αναφέρθηκε στη στρατηγική βιωσιμότητας της Honda και του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη. Στη συνέχεια, ο Κωνσταντίνος Στέφας, Marketing Supervisor Honda Cars & Mitsubishi Motors πραγματοποίησε μία εις βάθος προϊοντική παρουσίαση των νέων μοντέλων, αναλύοντας παράλληλα την ελληνική αγορά αυτοκινήτου. Τέλος, ο Γιώργος Ξυνταράκης, Business Unit Director Mobility & Leasing της Kinsen-Europcar Greece, παρουσίασε τους εναλλακτικούς τρόπους απόκτησης μέσω leasing των νέων μοντέλων της Mitsubishi Motors που προσφέρει η Saracakis Leasing.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με γνώμονα την προστασία του περιβάλλοντος μέσω της ελαχιστοποίησης των παραγόμενων απορριμμάτων καθώς εφαρμόστηκαν zero waste πρακτικές.
Επιπλέον, με την ολοκλήρωση του γεύματος και με σκοπό την καταπολέμηση της σπατάλης φαγητού, όσες μερίδες δεν καταναλώθηκαν, διατέθηκαν μέσω της ΜΚΟ «Μπορούμε – Καμία Μερίδα Φαγητού Χαμένη» στη Φιλανθρωπική οργάνωση «Φαγητό για Ζωή» η οποία υποστηρίζει καθημερινά 135 οικογένειες.

Προηγούμενο άρθροΕΚ: Τέλος στην ατιμωρησία της απερίσκεπτης οδήγησης
Επόμενο άρθροΗ Tributo Italiano των Giulia και Stelvio στην Ελλάδα