Η Cupra φιλοδοξεί να καταστεί μία από τις 100 καλύτερες παγκόσμιες μάρκες έως το 2030. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, θα υποστηριχθεί από έξι μοχλούς μελλοντικής ανάπτυξης.

Σε αυτή περιλαμβάνεται η παγκοσμιοποίηση της μάρκας. Φέτος, η Cupra σχεδιάζει να ανοίξει νέα City Garage στο Βερολίνο, τη Μαδρίτη, το Μάντσεστερ και το Παρίσι. Ως μέρος της φιλοδοξίας της να καταστεί πραγματικά παγκόσμια μάρκα, η Cupra εξετάζει την είσοδό της στη Βόρεια Αμερική. Επιπλέον, θα προσθέσει 500 νέους Cupra Masters το 2023, ανεβάζοντας το σύνολο σε 2.000.

Η Cupra εδραιώνει τη θέση της στην Ευρώπη και επεκτείνεται στον υπόλοιπο κόσμο

Το 2023, η Seat S.A. θα επιταχύνει τον μετασχηματισμό της προς την ηλεκτροκίνηση και την ανάπτυξη CUPRA, δήλωσε ο δήλωσε ο CEO, Wayne Griffiths, στην ετήσια συνέντευξη Τύπου των Seat και Cupra. «Όσον αφορά τη φιλοδοξία μας να είμαστε πραγματικά παγκόσμιοι, επί του παρόντος αναλύουμε μια πιθανή είσοδο στην αγορά της Βόρειας Αμερικής. Αυτή τη στιγμή, δοκιμάζουμε την μάρκας μας με πιθανούς πελάτες· πιστεύουμε ότι στους Αμερικανούς θα άρεσε η σχεδίαση και η εξαιρετική απόδοση της Cupra» τόνισε ο  Wayne Griffiths, προσθέτοντας πως τα πρώτα αποτελέσματα αυτών των δοκιμών είναι πολλά υποσχόμενα.

Η τρέχουσα γκάμα της Cupra περιλαμβάνει τέσσερα συμπαγή μοντέλα: Το hatchback Leon, το crossover Formentor, το SUV Ateca και το αμιγώς ηλεκτρικό hatchback Born.

Η μάρκα προετοιμάζει επί του παρόντος για το 2024 την κυκλοφορία των Tavascan και Terramar, ακολουθούμενο από το UrbanRebel το 2025, το μοντέλο που έκανε την πρώτη του δημόσια εμφάνιση προ των εγκαινίων του City Garage της μάρκας, στο Μόναχο το 2021. Αυτά τα νέα μοντέλα θα επιτρέψουν στη μάρκα να εισέλθει σε νέα τμήματα και αγορές και να επιτύχει τον μεσοπρόθεσμο στόχο της για πωλήσεις 500.000 αυτοκινήτων ετησίως.

Προηγούμενο άρθροΜια νέα εποχή ξεκινά για την SEAT
Επόμενο άρθροH νέα έκδοση Wildtrak X του Ford Ranger