Η Ford επιταχύνει προς ένα πλήρως ηλεκτρικό και συνδεδεμένο μέλλον στην Ευρώπη επιλέγοντας το εργοστάσιο της στη Βαλένθια της Ισπανίας για τη νέα γενιά ηλεκτρικών οχημάτων.

Η Ford ανακοίνωσε ένα ακόμα σημαντικό βήμα προς ένα πλήρως ηλεκτρικό μέλλον, επιβεβαιώνοντας την επιλογή του εργοστασίου της στη Βαλένθια της Ισπανίας ως προτιμώμενη εγκατάσταση για τη συναρμολόγηση αυτοκινήτων βασισμένων στην αρχιτεκτονική ηλεκτρικών οχημάτων νέας γενιάς. Εν αναμονή της προϊοντικής έγκρισης, το εργοστάσιο της Βαλένθια θα μπορούσε να κατασκευάζει πρωτοποριακά ηλεκτρικά και συνδεδεμένα οχήματα ξεκινώντας αργότερα μέσα στην τρέχουσα δεκαετία.

Η Ford προχωρά επίσης με μία μετατροπή ύψους 2 δισ. στις εγκαταστάσεις της στην Κολωνία όπου θα ξεκινήσει η παραγωγή ηλεκτρικών επιβατικών οχημάτων από το 2023. Η Ευρωπαϊκή στρατηγική της Ford προβλέπει μία συναρπαστική σειρά ηλεκτρικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένης μιας ηλεκτρικής έκδοσης του δημοφιλούς Ford Puma και την επέκταση της ηγετικής της θέσης στον κλάδο επαγγελματικών οχημάτων με ηλεκτρικά οχήματα Ford Pro και συνδεδεμένες υπηρεσίες. Μέχρι το 2026, η Ford σχεδιάζει την πώληση στην Ευρώπη 600.000 ηλεκτρικών οχημάτων ετησίως.

«Έχουμε δεσμευτεί στη δημιουργία μιας εύρωστης, βιώσιμης επιχείρησης στην Ευρώπη στο πλαίσιο του σχεδίου μας Ford+, και αυτό απαιτεί προσήλωση και λήψη σκληρών επιλογών» δήλωσε ο Jim Farley, president & CEO της Ford. «Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική και για να αναπτυχθούμε και να ακμάσουμε ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε με κάτι λιγότερο από απίστευτα εξαιρετικά προϊόντα, μία απολαυστική εμπειρία πελατών, εξαιρετικά λιτές δραστηριότητες και μία ταλαντούχα και με κίνητρα ομάδα».

Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων εξακολουθούν να αυξάνονται ραγδαία (αύξηση 65% στα 2,3 εκατομμύρια το 20211) και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ψήφισε νωρίτερα αυτό τον μήνα τον καθορισμό νέων στόχων εκπομπών για τα ελαφρά οχήματα, συμπεριλαμβανομένης της απαίτησης για οχήματα μηδενικών εκπομπών σε ποσοστό 100% για όλες τις νέες πωλήσεις μέχρι το 2035.

«Επιταχύνουμε το μετασχηματισμό μας στην Ευρώπη, επαναπροσδιορίζοντας τον τρόπο με τον οποίο δραστηριοποιούμαστε και χτίσουμε ένα μέλλον όπου τα συναρπαστικά οχήματα και η συνεχής προσήλωση στην εμπειρία των πελατών συμβαδίζουν με την προστασία του πλανήτη μας» δήλωσε ο Stuart Rowley, πρόεδρος, Ford Ευρώπης και επικεφαλής μετασχηματισμού και ποιότητας, Ford Motor Company.

«Φέρνοντας την εντελώς νέα αρχιτεκτονική ηλεκτρικών οχημάτων μας στη Βαλένθια θα βοηθηθούμε να οικοδομήσουμε μία κερδοφόρα επιχείρηση στην Ευρώπη, να διασφαλίζουμε απασχόληση υψηλής αξίας και να αυξήσουμε την προσφορά της Ford σε premium ηλεκτρικά, υψηλής απόδοσης και πλήρως συνδεδεμένων οχημάτων που θα καλύψουν τη ζήτηση των ευρωπαίων πελατών μας».

Η απόφαση αυτή ήρθε σε συνέχεια της ολοκλήρωσης των διαβουλεύσεων με ομάδες στη Βαλένθια (Ισπανία) και Saarlouis (Γερμανία). Το εργοστάσιο της Ford στο Saarlouis θα συνεχίσει την παραγωγή του επιβατικού Ford Focus, ενώ η εταιρεία αξιολογεί επίσης επιλογές για μελλοντικά concepts της μονάδας.

Η Ford επαναλαμβάνει τη δέσμευσή της στη Γερμανία

Η Ford επανέλαβε επίσης τη δέσμευσή της στη Γερμανία ως έδρας της Ευρωπαϊκής της επιχειρηματικής δραστηριότητας Model e και τοποθεσίας παραγωγής του πρώτου της εγχώριου Ευρωπαϊκού ηλεκτρικού οχήματος. Το προηγμένο Κέντρο Ηλεκτροκίνησης της Κολωνίας θα ξεκινήσει την παραγωγή στα τέλη του 2023.

«Η Ford επενδύει σε μεγάλο βαθμό στις δραστηριότητες παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων στη Γερμανία, και έχουμε δεσμευτεί ότι η χώρα θα αποτελεί την έδρα μας στην Ευρώπη» δήλωσε ο Rowley. «Ανυπομονούμε για την πρόοδο αυτού του έργου με τους εταίρους μας στη Γερμανία και σε όλη την περιοχή. Για τη διασφάλιση νέων προϊόντων στην Ευρώπη, χρειαζόμαστε πρωτοποριακά σχέδια προϊόντων, εξαιρετική τεχνολογία και μηχανική, βελτιστοποιημένη προμήθεια υλικών και μία εξέλιξη των βιομηχανικών λειτουργιών μας προκειμένου να διασφαλίσουμε τον πλήρη προσανατολισμό σε έναν ηλεκτροκίνητο κόσμο.»

Η αρχιτεκτονική EV νέας γενιάς είναι ένα κρίσιμο συστατικό για το πλήρως ηλεκτρικό μέλλον της Ford στην Ευρώπη

Η αρχιτεκτονική EV νέας γενιάς είναι ένα κρίσιμο βήμα στο μετασχηματισμό της Ford στην Ευρώπη για την επίτευξη ενός πλήρως ηλεκτρικού μέλλοντος και την οικοδόμηση μιας ακμάζουσας επιχείρησης  που την ίδια στιγμή έχει θετική συνεισφορά στην κοινωνία και στη μείωση των εκπομπών ρύπων, όπως ορίζει η Συμφωνία του Παρισιού για το Κλίμα.

Τα σχέδια της Ford για ένα πλήρως ηλεκτρικό μέλλον στην Ευρώπη υποστηρίζει ο παγκόσμιος στόχος ετήσιας παραγωγής άνω των 2 εκατομμυρίων  EV μέχρι το 2026 και το προσαρμοσμένο περιθώριο κέρδους EBIT 10% της εταιρείας μέχρι το 2026.


[1] International Energy Agency Global EV Outlook, Μάιος 2022

Προηγούμενο άρθροΤο προσχέδιο του Hyundai IONIQ 6
Επόμενο άρθροACEA: Οι μισοί φορτιστές της ΕΕ σε δύο μόνο χώρες