Η Stellantis Fleet & Business Solutions, ο τομέας της Stellantis που είναι υπεύθυνος για την αγορά εταιρικών στόλων και B2B, συγκέντρωσε τους 50 κορυφαίους Ευρωπαίους πελάτες της στο Balocco για την εκδήλωση «European Driving Experience».

Ο στόχος της συνάντησης, με επικεφαλής τον Joel Verany, Επικεφαλής του B2B τομέα της Stellantis για τη διευρυμένη Ευρώπη, ήταν η «ενίσχυση του ομαδικού πνεύματος» και η παρουσίαση της νέας προσέγγισης της εταιρείας για την αγορά αυτή — η οποία βασίζεται σε πιο άμεσες σχέσεις, απλοποιημένες διαδικασίες και μια πιο ενεργή παροχή υπηρεσιών.

Για την υποστήριξη αυτού του στόχου, προσκλήθηκαν και οι Διεθνείς Υπεύθυνοι Μεγάλων Πελατών της Stellantis, επιτρέποντας έναν άμεσο διάλογο με βασικούς πελάτες, συμπεριλαμβανομένων μεγάλων επιχειρήσεων και εταιρειών ενοικίασης οχημάτων βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα. Ο Joel Verany δήλωσε:
«Είναι μεγάλη μου τιμή να φιλοξενώ αυτή την εκδήλωση, όπου μπορούμε να βρεθούμε μαζί, να κατανοήσουμε από κοντά τις πραγματικές ανάγκες των πελατών μας και να επανασυνδεθούμε μαζί τους άμεσα, ακολουθώντας μια απόλυτα πρακτική προσέγγιση.»

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στη συνεχώς διευρυνόμενη γκάμα υπηρεσιών της Stellantis Fleet & Business Solutions, που παρέχονται μέσω εξειδικευμένων τμημάτων:

  • Free2Move Charge Business, η οποία προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις φόρτισης για στόλους — από την αρχική αξιολόγηση έως την εγκατάσταση και τη διαχείριση υποδομών.
  • Mobilisights, που προσφέρει δεδομένα σε πραγματικό χρόνο από τα οχήματα για τη βελτιστοποίηση της διαχείρισης στόλων.
  • Connect Fleet, μια διαδικτυακή πλατφόρμα που αναλύει δεδομένα για τη μείωση του λειτουργικού κόστους και τη μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας.
  • Stellantis Fleet Services, με έμφαση στη μακροχρόνια διαχείριση στόλων, προσφέροντας λύσεις για τη βελτιστοποίηση του Συνολικού Κόστους Ιδιοκτησίας (Total Cost of Ownership).

Μια βασική καινοτομία που παρουσιάστηκε στην εκδήλωση ήταν η νέα εξειδικευμένη υπηρεσία «Care 4 Fleet» — μια διεθνής διαδικτυακή πύλη με την υποστήριξη περισσότερων από 80 χειριστών, μέσω της οποίας οι B2B πελάτες μπορούν να κλείνουν ραντεβού, να παρακολουθούν παραδόσεις ανταλλακτικών, να λαμβάνουν τεχνικές συμβουλές και να επεκτείνουν συμβόλαια ενοικίασης.

Ο Joel Verany συνέχισε:
«Η φροντίδα του πελάτη είναι μία από τις βασικές αξίες της Stellantis. Ήμασταν ανέκαθεν μια εταιρεία προσανατολισμένη στον πελάτη, και ο τομέας μας ενισχύει έντονα αυτή την αρχή, μετατρέποντάς την σε βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μια ολοένα και πιο απαιτητική αγορά.»

Στο τέλος της παρουσίασης, οι προσκεκλημένοι μεταφέρθηκαν στις τέσσερις απαιτητικές πίστες του Balocco Proving Ground, όπου δοκίμασαν και γνώρισαν 70 μοντέλα από το χαρτοφυλάκιο των μαρκών της Stellantis — συμπεριλαμβανομένων των πιο πρόσφατων κυκλοφοριών — και εξερεύνησαν τις προσφορές μετατροπής και εξατομίκευσης επαγγελματικών οχημάτων της Stellantis Pro One. Μέσω του προγράμματος «Stellantis CustomFit», η εταιρεία μπορεί να προσαρμόσει οχήματα σύμφωνα με τις ειδικές απαιτήσεις του πελάτη, είτε απευθείας στο εργοστάσιο είτε μέσω δικτύου εξειδικευμένων εξωτερικών συνεργατών.

Ο Joel Verany κατέληξε:
«Είναι ουσιαστικό οι πελάτες μας να βιώσουν τα οχήματά μας από πρώτο χέρι. Μόνο έτσι μπορούν να εκτιμήσουν πραγματικά όχι μόνο το εύρος της γκάμας μας — που καλύπτει 14 μάρκες και τη Leapmotor για κάθε ανάγκη κινητικότητας — αλλά και την τεχνολογική εξέλιξη που τη διαπερνά, καθιστώντας την προσφορά μας πρωτοπόρα σε μια εξαιρετικά δυναμική B2B αγορά, όπου το μερίδιο της Stellantis αυξάνεται σταθερά από την αρχή του έτους, τόσο στη συνολική αγορά όσο και στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων (BEV).»

Προηγούμενο άρθροStar Automotive Ελλάς: Αναδιοργάνωση Εξουσιοδοτημένου Δικτύου Διανομέων και Επισκευαστών
Επόμενο άρθροSpanos Group: Ντεμπούτο της Chery – Παρουσίαση των SUV Tiggo 7 και Tiggo 8 (εικόνες)