Αλλάζει το μοντέλο αντιπροσώπων λιανικής η Stellantis δοκιμαστικά από το καλοκαίρι του 2023 και ευρύτερα στη συνέχεια.

Η Stellantis ανακοίνωσε πως όραμα της είναι να προωθήσει ένα μοντέλο βιώσιμης διανομής βασιζόμενη σε ένα αποτελεσματικό, αποδοτικό και βελτιστοποιημένο δίκτυο διανομής πολλαπλών μαρκών της. Η εταιρεία συζητά με 200 διανομείς της από 10 χώρες, εγκαινιάζοντας αυτό το έργο μετασχηματισμού από το καλοκαίρι του 2021 με 50 ομάδες εργασίας.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η Stellantis προχωρά ολοταχώς στην υλοποίηση του Στρατηγικού της Σχεδίου Dare Forward 2030, με φιλοδοξία να είναι πρώτη στην ικανοποίηση πελατών σε όλες τις αγορές, σε προϊόντα και υπηρεσίες.

Οι περιβαλλοντικές και κανονιστικές αλλαγές επηρεάζουν το μοντέλο διανομής του κλάδου, οδηγώντας τις σειρές των μαρκών προς την ηλεκτροκίνηση. Όπως ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια της Stellantis EV Day τον Ιούλιο του 2021, όλες οι μάρκες Stellantis στοχεύουν συλλογικά να επιτύχουν την πώληση 100% ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων μπαταρίας (BEV) στην Ευρώπη έως το τέλος του 2030. Η Εταιρεία θα λανσάρει μόνο BEV στα πολυτελή και premium τμήματα από το 2025 και στη συνέχεια σε όλο το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της. Είναι σημαντικό ότι όλα τα λανσαρίσματα στην Ευρώπη από το 2026 και μετά θα είναι BEV.

Η Stellantis στοχεύει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της μετάβασης, επιτρέποντας στο δίκτυό της να προσαρμοστεί σε επαρκές χρονικό διάστημα, σε ένα ολοένα πιο ανταγωνιστικό πλαίσιο με νεοεισερχόμενους, αναφέρει.

«Το όραμα της Stellantis είναι να προωθήσει ένα μοντέλο βιώσιμης διανομής και όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς θα επωφεληθούν από αυτές τις αλλαγές με επίκεντρο την εμπειρία του πελάτη», δήλωσε ο Uwe Hochgeschurtz, Chief Operating Officer της εταιρείας, στην ευρύτερη Ευρώπη. «Οι πελάτες θα μπορούν να επωφεληθούν από μια προσέγγιση πολλαπλών μαρκών και καναλιών με ένα ευρύτερο φάσμα υπηρεσιών. Οι αντιπρόσωποι θα έχουν ένα νέο και αποτελεσματικό επιχειρηματικό μοντέλο με στόχο να επωφεληθούν από το χαρτοφυλάκιο 14 μαρκών της Stellantis, να δημιουργήσουν συνέργειες, να βελτιστοποιήσουν το κόστος διανομής και να προσφέρουν πρόσθετες λύσεις βιώσιμης κινητικότητας. Οι συνεργάτες μας διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο ως εκπρόσωποι των μαρκών μας στον χώρο».

Η Stellantis βρίσκεται σε συζητήσεις με τους συνεργάτες της για να συμβάλουν στην ανάπτυξη του μελλοντικού μοντέλου, λαμβάνοντας υπόψη το πλαίσιο BER (Block Exemption Regulation), με την Αυστρία, το Belux (Βέλγιο / Λουξεμβούργο) και την Ολλανδία να δοκιμάζουν τη διαδικασία μετασχηματισμού από τον Ιούλιο του 2023. Η υπόλοιπη Ευρώπη θα ακολουθήσει σταδιακά την εφαρμογή του νέου συστήματος διανομής.

«Η συγκριτική οικονομική προσομοίωση με το σχεδιαζόμενο μοντέλο καθιστά δυνατή την επίδειξη τουλάχιστον ισοδύναμης, αν όχι ανώτερης, κερδοφορίας για το δίκτυο, λαμβάνοντας υπόψη την αυξημένη ανάληψη κόστους από τη Stellantis και τη μείωση της έκθεσης στους κινδύνους των διανομέων μας» αναφέρει η εταιρεία.

Προετοιμάζοντας αυτή την αλλαγή, οι οργανώσεις της Stellantis σε επίπεδο χώρας αποτελούν μέρος αυτής της ροής μετασχηματισμού και έχουν σχεδιαστεί για να είναι πιο ευέλικτες στο νέο ταξίδι του πελάτη, δημιουργώντας ένα πιο αποδοτικό και βιώσιμο οικοσύστημα ικανό να συμμετάσχει στην εξέλιξη του τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Προηγούμενο άρθροΤί κάνει το Nissan e-POWER συναρπαστικό;
Επόμενο άρθροKosmocar – Volkswagen: προσφέρει συντήρηση 7 ετών