Η Toyota παραμένει κυρίαρχος της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου και μάλιστα με διαφορά.

Στο πρώτο εξάμηνο του 2025 οι πωλήσεις καινούργιων επιβατικών της μάρκας διαμορφώνονται πάνω από 11.650 μονάδες, αν και μειωμένες κατά 11% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024.

Ακολουθεί η Peugeot με λίγο πάνω από 7.070 μονάδες και αύξηση 12,5%, ενώ στην 3η θέση βρίσκεται η Hyundai στην  περιοχή των 5.350 μονάδων σταθεροποιημένη στο +1%. Το top 10 της περιόδου Ιανουαρίου-Ιουνίου συμπληρώνεται ως εξής: Suzuki 5.020> μονάδες (-22%), Opel <4.500 (+3,6%), Citroen/DS 4.320> (-26,5%), BMW <3.890 (+23%), Kia 3.810> (+48,3%), Volkswagen <3.570 (+5,9%), Fiat 2.660 (-30,8%).

Στο μεταξύ, το πρώτο εξάμηνο του 2025 ταξινομήθηκαν 4.265 ηλεκτρικά αυτοκίνητα (μερίδιο 5,46%), ενώ το κατά το αντίστοιχο περυσινό χρονικό διάστημα είχαν ταξινομηθεί 3.341 (μερίδιο 4,28%). Οι πωλήσεις προκύπτουν αυξημένες κατά 27,7%, ποσοστό εξόχως σημαντικό σε μία αγορά επιβατικών η οποία από την αρχή του έτους μέχρι και τον Ιούνιο κινήθηκε στο +0,4%.

Στα BEV το χορό έσυρε η BYD στη χώρα μας με μερίδιο 20% -πρώτο όλων το Dolphin. Η Tesla γνώρισε πτώση της τάξης του 40%. Δυναμική ήταν η πορεία της Hyundai, που χάρη στο νέο Inster έχει βρεθεί στην τέταρτη θέση, πίσω από την πάντοτε ισχυρή Volvo στη συγκεκριμένη κατηγορία, με πολιορκητικό κριό το EX30. Και η Kia κινείται ανοδικά με το EV3.

Προηγούμενο άρθροWebfleet: Προς ενσωμάτωση πλήρως αυτόνομων οχημάτων
Επόμενο άρθροCadillac: Ηγέτης στα πολυτελή ηλεκτρικά στις ΗΠΑ