Το Renault Megane E-Tech Electric, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο της Renault στη νέα εποχή «Renaulution», φέρνει την επανάσταση στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τιμή «all inclusive» που ξεκινά από τα 27.800€, χάρη σε προωθητική προσφορά και επιδότηση από το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ». Μέχρι τέλος Νοεμβρίου, η προνομιακή αυτή τιμή προσφέρει συνολικό όφελος έως και 10.600€, ενώ το Megane E-Tech Electric είναι άμεσα διαθέσιμο στους πελάτες.

Το όνομα Megane εδώ και 26 χρόνια είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την κατηγορία των συμπαγών χάτσμπακ, και τώρα με την έκδοση E-Tech Electric, η Renault επενδύει στην αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση με έναν συνδυασμό μοντέρνας σχεδίασης, αποδοτικότητας και «πράσινης» τεχνολογίας. Η νέα πλατφόρμα CMF-EV εξασφαλίζει αυξημένη ευρυχωρία και άνεση, με μεγαλύτερο μεταξόνιο, μικρότερους χώρους για τον κινητήρα και επιπλέον χώρο στο εσωτερικό.

Το Megane E-Tech Electric αποτελεί ένα «έξυπνο» αυτοκίνητο, ενσωματωμένο στο ψηφιακό οικοσύστημα του οδηγού. Διαθέτει σύστημα infotainment OpenR Link, αναπτυγμένο σε συνεργασία με τη Google, και βασίζεται στο Android Automotive. Εξοπλισμένο με Google Assistant, Google Maps και Google Play, προσφέρει προσωποποιημένη εμπειρία με μεγάλη έγχρωμη οθόνη OpenR.

Η σειρά E-Tech διαθέτει ισχυρό ηλεκτροκινητήρα σε δύο εκδόσεις ισχύος. Η βασική εκδοχή αποδίδει 130 hp και 250 Nm ροπής, ενώ η πιο ισχυρή προσφέρει 220 hp και 300 Nm ροπής, με επιτάχυνση 0-100km/h σε 7,4 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία (40 ή 60 kWh), χάρη στα 110mm πάχους της, είναι η λεπτότερη μπαταρία της αγοράς, ενώ εξασφαλίζει αυτονομία μέχρι 450χλμ, ανάλογα την έκδοση. Ζυγίζοντας μόλις 395 κιλά, ταιριάζει ιδανικά στην πλατφόρμα του αυτοκινήτου.

Επιπλέον, το Megane E-Tech Electric εφοδιάζεται με 26 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (ADAS) που διασφαλίζουν ασφάλεια, άνεση στην οδήγηση και εύκολη στάθμευση. Με 5ετή εγγύηση και 3ετή οδική βοήθεια, η Renault καθιστά την ηλεκτροκίνηση προσιτή σε όλους, χωρίς συμβιβασμούς στην απόδοση και την εμπειρία οδήγησης.

Το Renault Megane E-Tech Electric έχει σχεδιαστεί για να προσελκύει όσους θέλουν ένα «GTI», ανάμεσα στις ηλεκτροκίνητες προτάσεις της κατηγορίας.

Προηγούμενο άρθροLEASING: Η σημερινή πραγματικότητα απαιτεί ψηφιακά, ευέλικτα και μακροχρόνια συμβόλαια
Επόμενο άρθρο«Πληρωμές εντός οχήματος»: Στα 535 δισ. ευρώ η αγορά έως το 2030