
Η Renault είναι η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία με τις μεγαλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως, με 1.577.000 οχήματα να έχουν πωληθεί το 2024 — σχεδόν το 40% αυτών (560.000 οχήματα) εκτός Ευρώπης.
Μετά τα μοντέλα Kardian, Duster και Grand Koleos, το Renault Boreal αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες του διεθνούς στρατηγικού σχεδίου International Game Plan 2024-2027. Στο πλαίσιο αυτού του σχεδίου, η Renault επενδύει πάνω από 3 δισεκατομμύρια ευρώ για την κυκλοφορία οκτώ νέων οχημάτων εκτός Ευρώπης.
Πέντε από αυτά τοποθετούνται στις κατηγορίες με τη μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία: τις κατηγορίες C και D. Έως το 2027, η Renault στοχεύει να διπλασιάσει τα έσοδα ανά μονάδα οχήματος που πωλείται εκτός Ευρώπης σε σύγκριση με το 2019. Αναπτυγμένο για να προσελκύσει νέους πελάτες, το Renault Boreal μοιράζεται το DNA των πιο πρόσφατων οχημάτων της μάρκας. Στόχος του είναι να εξισορροπήσει το μείγμα πωλήσεων εκτός Ευρώπης, ευθυγραμμισμένο με τη στρατηγική μετάβαση από τον όγκο στην αξία που καθόρισε το στρατηγικό σχέδιο Renaulution.
Το Boreal απευθύνεται κυρίως σε περιοχές όπου η μάρκα υποεκπροσωπείται στην εξαιρετικά στρατηγική κατηγορία C. Στη Λατινική Αμερική, ανταποκρίνεται στην ταχέως αυξανόμενη ζήτηση για οικογενειακά SUV, ενώ στην Τουρκία, τη Μέση Ανατολή και τη Μεσογειακή Λεκάνη θα αποτελεί ένα ανταγωνιστικό συμπλήρωμα της προσφοράς της μάρκας, σε περιοχές όπου πάνω από ένα στα δύο οχήματα που πωλούνται είναι SUV.
Μετά το Renault Kardian, η νέα αρθρωτή πλατφόρμα του Ομίλου Renault προσφέρει εξαιρετική ευελιξία και δυνατότητα υποστήριξης διαφόρων αμαξωμάτων. Η κυκλοφορία του Renault Boreal θα ξεκινήσει στα τέλη του 2025 στη Βραζιλία, και θα ακολουθήσει η υπόλοιπη Λατινική Αμερική, η Τουρκία και άλλες αγορές από το 2026.