Η Mercedes-Benz παρουσίασε, την νέα GLA, το πιο πρόσφατο μοντέλο της τρέχουσας γενιάς compact οχημάτων της σε μια καθαρά ψηφιακή παγκόσμια πρεμιέρα, πρακτική που ακολουθεί για πρώτη φορά. Το κοινό μπορεί να συμμετάσχει την εμπειρία της νέας GLA μέσω της πλατφόρμας επικοινωνίας Mercedes me.
Ο Ola Källenius, πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler AG και της Mercedes-Benz AG και ο Gorden Wagener, επικεφαλής σχεδιαστής του Ομίλου Daimler, παρουσιάζουν σε 15 λεπτά το τελευταίο SUV της μάρκας. Η πρώτη εμφάνιση της Mercedes-Benz GLA είναι επίσης διαθέσιμη μέσω video κατά παραγγελία εδώ.
“Ένα καινούργιο διεθνές μοντέλο, όπως η GLA, χρειάζεται μια διεθνή σκηνή για την πρεμιέρα του. Ένα στάδιο στο οποίο μπορούν να συμμετάσχουν άνθρωποι από όλο τον κόσμο. Τα προϊόντα μας είναι πιο ψηφιακά από ποτέ. Το ίδιο ισχύει και για τους πελάτες μας – ιδιαίτερα τους νέους, πελάτες της GLA. Θα υπάρξουν και πάλι παραδοσιακές παγκόσμιες πρεμιέρες, αλλά αυτή τη φορά η ψηφιακή παρουσίαση ήταν θέμα λογικής. Μια ψηφιακή παγκόσμια πρεμιέρα προσθέτει μια νέα γεύση στις παρουσιάσεις οχημάτων μας. Και τεράστια ευκαιρία για να επιδείξει και να εξηγήσει νέα χαρακτηριστικά” εξήγησε ο Ola Källenius στην αρχή της παρουσίασης του νέου μοντέλου.
Το νέο συμπαγές μοντέλο, που χαρακτηρίζεται σύμφωνα με τον κ. Källenius από “περισσότερη άνεση, μεγαλύτερη ασφάλεια και υψηλότερη αποτελεσματικότητα” θα φτάσει στoυς ευρωπαίους αντιπροσώπους την άνοιξη του 2020 και θα είναι διαθέσιμη στις εκθέσεις των διανομέων στις ΗΠΑ και την Κίνα στις αρχές του καλοκαιριού του 2020.
“Έχουμε κάνει τη Mercedes-Benz GLA καλύτερη από κάθε άποψη”. Το προφίλ της νέας GLA έχει αλλάξει αρκετά. Σε σύγκριση με την προκάτοχό της, έχει γίνει πιο ψηλή και μικρότερη σε μήκος, διευκολύνοντας τους επιβάτες. “Η νέα GLA είναι συμπαγής και ευρύχωρη, ασφαλής και έξυπνη, καθώς και αποτελεσματική και σπορ”.
“Ως τέλειος συνδυασμός ενός συμπαγούς αυτοκινήτου και ενός SUV, η νέα GLA είναι ενδεικτική της σύγχρονης πολυτέλειας”, δήλωσε ο Gorden Wagener. “Διαθέτει ένα εμβληματικό σχέδιο που επαναπροσδιορίζει την κλάση της. Συνδυάζει στιβαρά off-road γονίδια με τη φιλοσοφία μας για αισθησιακή καθαρότητα”.
Ασφαλέστερη και πιο ευρύχωρη
Οι ισχυροί και αποδοτικοί τετρακύλινδροι κινητήρες, τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, το διαισθητικό σύστημα ψυχαγωγίας MBUX (Mercedes-Benz User Experience), το σύστημα infotainment και το ολοκληρωμένο σύστημα ελέγχου ανέσεων ENERGIZING προσφέρουν στο νέο μοντέλο όλα τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά της τελευταίας γενιάς αυτοκινήτων Mercedes-Benz compact.
Η νέα GLA είναι ακόμα πιο ξεχωριστή από την προκάτοχό της – είναι υψηλότερη περισσότερο από δέκα εκατοστά (1.616 χιλιοστά με τις ράγες οροφής), προσφέροντας περισσότερο χώρο στην πρώτη σειρά. Το πίσω μέρος για τα πόδια είναι επίσης σημαντικά μεγαλύτερο. Παρόλο που είναι μικρότερη στο εξωτερικό από το προηγούμενο μοντέλο, η νέα GLA είναι πιο ευρύχωρη στο εσωτερικό.
Στα αδιαμφισβήτητα off-road χαρακτηριστικά της συγκαταλέγονται το κάθετο μπροστινό τμήμα, οι κοντοί πρόβολοι μπροστά και πίσω και οι περιμετρικές, προστατευτικές επενδύσεις. Τα μοντέλα 4MATIC περιλαμβάνουν το πακέτο μηχανικού εξοπλισμού Off-road στον βασικό εξοπλισμό, το οποίο περιλαμβάνει ένα πρόσθετο πρόγραμμα οδήγησης, λειτουργία υποβοήθησης οδήγησης σε κατηφόρα και μία off-road προβολή κινούμενων εικόνων στην οθόνη πολυμέσων, καθώς και μία ειδική λειτουργία φωτισμού για εκτός δρόμου οδήγηση σε συνδυασμό με τους προβολείς MULTIBEAM LED.
Η GLA είναι εξοπλισμένη με τα πιο πρόσφατα συστήματα υποβοήθησης οδηγού προσφέροντας το υψηλότερο επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας στον τομέα των compact. Ορισμένα από τα πλέον σύγχρονα συστήματα που περιλαμβάνονται στο πακέτο υποβοήθησης οδηγού είναι η λειτουργία αλλαγής κατεύθυνσης, η λειτουργία λωρίδας έκτακτης ανάγκης, η λειτουργία προειδοποίησης αποβίβασης, που ειδοποιεί τον οδηγό όταν προσεγγίζουν ποδηλάτες ή οχήματα, και ένα σύστημα προειδοποίησης όταν ανιχνεύονται πεζοί κοντά σε διαβάσεις.
Το μοντέλο αυτό έχει τη δυνατότητα να αντιδρά όταν αδρανεί ο οδηγός. Η ενεργή υποβοήθηση πέδησης αναλαμβάνει σε πολλές περιπτώσεις να πραγματοποιεί αυτόνομο φρενάρισμα, προκειμένου να αποτραπεί μια σύγκρουση ή να μειωθεί η σφοδρότητά της. Με ταχύτητα έως περ. 60 km/h, το σύστημα μπορεί να επιβραδύνει όταν ανιχνεύει σταματημένα οχήματα και πεζούς να διασχίζουν τον δρόμο μπροστά από το αυτοκίνητο. Έτσι, ανάλογα με την κατάσταση, είναι δυνατό να προλαμβάνονται ακόμη και συγκρούσεις με ταχύτητα έως 50 km/h.
Η GLA παράγεται στο Rastatt στη Γερμανία, στο Hambach στη Γαλλία και στο Πεκίνο για την τοπική αγορά της Κίνας.