Η μείωση των πωλήσεων αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων (BEV), στρέφει την Porsche  στην παραγωγή αυτοκινήτων με μηχανές εσωτερικής καύσης (ΜΕΚ) περισσότερο από όχι είχε αρχικά προβλεφθεί.

Η μείωση αφορά κυρίως την Κίνα, όπου οι πωλήσεις BEV σημείωσαν πτώση 29% στο ενιάμηνο – έως τον Σεπτέμβριο του 2024. Σύμφωνα με τον Οικονομικό Διευθυντή της Porsche, Lutz Meschke, οι αγοραστές πολυτελών αυτοκινήτων δεν υιοθετούν μαζικά τα BEV, όχι μόνο στην Κίνα αλλά και στις αγορές της Ευρώπης και των ΗΠΑ.

Η Porsche θα συνεχίσει να εξελίσσει εκδόσεις με θερμικό κινητήρα για τα Cayenne και Panamera, ενώ εξετάζει το ενδεχόμενο τα αρχικά σχεδιασμένα ως αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα να προσφερθούν με κινητήρες εσωτερικής καύσης ή /και υβριδική τεχνολογία. Παράλληλα η εταιρεία προγραμματίζει  το λανσάρισμα ενός μεγάλου ηλεκτρικού SUV με τον κωδικό K1.

Οι μειωμένες πωλήσεις στην Κίνα οδηγούν επίσης τη Porsche σε αναδιοργάνωση του δικτύου αντιπροσώπων της. Η εταιρεία περιμένει πωλήσεις 60.000 οχημάτων στην Κίνα για το 2024, μειωμένες από τις 100.000 που υπολόγιζε. Παρά την πτώση, η Porsche αναμένει αύξηση πωλήσεων για το 2025, χάρη στην ανανεωμένη Taycan και στο αμιγώς ηλεκτρικό Macan.

Σημειώνεται πως τα κέρδη της Porsche μειώθηκαν στο 10,7% το τρίτο τρίμηνο, κυρίως λόγω της πτώσης πωλήσεων στην Κίνα και των αλλαγών μοντέλων. Ωστόσο, παραμένει προσηλωμένη στον στόχο της για μακροπρόθεσμη κερδοφορία με περιθώριο 20% και αναμένεται να μειώσει τα κόστη Έρευνας & Ανάπτυξης με στόχο την βιώσιμη κερδοφορία με πωλήσεις 250.000 οχημάτων ετησίως.

 

Προηγούμενο άρθροΗ Γερμανία διαφωνεί με τα πρόστιμα εκπομπών ρύπων
Επόμενο άρθροΈρχεται ηλεκτρικό το Volkswagen ID.2 με τιμή κάτω από €25.000