Οι BMW Σειρά 3 Sedan και Touring ανανεώνονται το 2024 με νέες τεχνολογικές εξελίξεις και σχεδιαστικές τροποποιήσεις στο εξωτερικό και το εσωτερικό.
Εδώ και σχεδόν 50 χρόνια, η BMW Σειρά 3 αποτελεί τον πυρήνα της μάρκας BMW. Ενσαρκώνοντας την επιτομή της σπορ οδηγικής απόλαυσης στην premium μεσαία κατηγορία έχει συμβάλει σημαντικά στις καινοτομίες που έχουν αναπτυχθεί στους τομείς της σχεδίασης, της δυναμικής συμπεριφοράς και της τεχνολογίας απαριθμώντας πλέον επτά γενιές μοντέλων. Υπό αυτό το πρίσμα, ο χαρακτήρας της σημερινής γενιάς της BMW Σειράς 3 αποτελεί ένα διαρκές case study ασταμάτητης προόδου. Στις εκτενείς τροποποιήσεις που πραγματοποιήθηκαν στο μοντέλο του 2022 σε επίπεδο σχεδίασης, συστημάτων κίνησης, ψηφιοποίησης και εξοπλισμού έρχεται να προστεθεί τώρα μία νέα σειρά μέτρων αναβάθμισης που προάγουν την ελκυστική εμφάνιση και τον πρωτοποριακό χαρακτήρα του αυτοκινήτου σε νέα επίπεδα. Οι νέες μπαταρίες υψηλής τάσης αυξάνουν την μέγιστη ηλεκτρική αυτονομία των plug-in-υβριδικών μοντέλων σε 101 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP. Η νέα ρύθμιση του πλαισίου ενισχύει περαιτέρω την ισορροπία μεταξύ της σπορ δύναμης και της άνεσης. Όσον αφορά την ψηφιοποίηση, το BMW Operating System 8.5 αποτελεί τη βάση για άκρως διαισθητικό και άνετο χειρισμό – μέσω του αναβαθμισμένου BMW iDrive με QuickSelect – και αυξάνει τις δυνατότητες πλοήγησης, μεταξύ άλλων με την προσθήκη της λειτουργίας Augmented View.
Αυτές οι νέες τεχνολογικές εξελίξεις συνοδεύονται από ακριβείς σχεδιαστικές τροποποιήσεις στο εξωτερικό και το εσωτερικό. Τα νέα εξωτερικά χρώματα και οι ζάντες ελαφρού κράματος τονίζουν τον αέρα σπορ κομψότητας που αποπνέουν τα μοντέλα Sedan και Touring. Στο εσωτερικό, τα νέας σχεδίασης τιμόνια και ο πίνακας οργάνων, καθώς και τα εξελιγμένα χαρακτηριστικά εξοπλισμού, όπως οι εφαρμογές γυαλιού CraftedClarity, προσφέρουν οδηγική απόλαυση σε ένα περιβάλλον premium αισθητικής.
Οι BMW Σειρά 3 Sedan και Touring του 2024 θα κυκλοφορήσουν στις παγκόσμιες αγορές, με σταδιακή έναρξη της παραγωγής τον Ιούλιο. Και τα δύο μοντέλα θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του BMW Group στο Μόναχο. Η BMW Σειρά 3 Sedan θα παράγεται επίσης στο εργοστάσιο του BMW Group στο San Luis Potosí στο Μεξικό. Η νέα BMW Σειρά 3 Sedan για την κινεζική αγορά θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Tiexi στη Shenyang, το οποίο διαχειρίζεται η κοινοπραξία BMW Brilliance Automotive (BBA).
Η BMW Σειρά 3 είναι ο ηγέτης της αγοράς στην πολυτελή κατηγορία του είδους της.
Οι σημαντικότερες αγορές για τη νέα BMW Σειρά 3 είναι εκείνες της Κίνας, της Γερμανίας, της Μεγάλης Βρετανίας και οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, καθώς και οι ΗΠΑ. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για την έκδοση Sedan, ενώ το μοντέλο Touring γνωρίζει ιδιαίτερη ζήτηση στην Ευρώπη. Η ξεχωριστή σχεδίαση και η εγγενής πιο πρακτική φύση του το καθιστούν ιδιαίτερα δημοφιλές στην Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα, την Ταϊβάν, το Χονγκ Κονγκ, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία.
Στο DNA της, η BMW Σειρά 3 έχει ενσωματώσει την οδηγική απόλαυση, την κομψή σπορ σχεδίαση και τη συνεχή τεχνολογική πρόοδο από το ντεμπούτο της το 1975. Ως εκ τούτου, συγκεντρώνει τα τυπικά χαρακτηριστικά της μάρκας σε ιδιαίτερα συμπυκνωμένη μορφή. Περισσότερα από 20 εκατομμύρια αντίτυπα της BMW Σειράς 3 έχουν πωληθεί μέχρι σήμερα σε όλο τον κόσμο, με την τρέχουσα, έβδομη γενιά μοντέλων να αντιπροσωπεύει σχεδόν τρία εκατομμύρια από αυτά. Πράγματι, πρόσφατα στοιχεία έδειξαν ότι η BMW Σειρά 3 είναι ο ηγέτης της αγοράς στο premium τμήμα της μεσαίας κατηγορίας στην Κίνα, την Ευρώπη και τις ΗΠΑ. Με βάση τα τρέχοντα δεδομένα, ένα στα οκτώ οχήματα που παραδίδονται από τη μάρκα παγκοσμίως ανήκουν στην οικογένεια της Σειράς 3. Και σε ορισμένες αγορές, το μερίδιο που αντιπροσωπεύουν τα μοντέλα της Σειράς 3 επί των συνολικών πωλήσεων της BMW φτάνει το 25-35%.
Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά στη γκάμα της BMW Σειράς 3 είναι η μεγάλη ποικιλία των προσφερόμενων κινητήριων μονάδων. Τόσο το Sedan όσο και το Touring μοντέλο διατίθενται με δυνατότητα επιλογής από τέσσερις κινητήρες βενζίνης και τέσσερις diesel. Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν δύο κορυφαία μοντέλα M Performance με εξακύλινδρους εν σειρά κινητήρες. Την ίδια στιγμή, οι plug-in υβριδικές εκδόσεις έχουν αποκτήσει πρόσφατα ιδιαίτερα μεγάλη δημοτικότητα – κάτι που πρόκειται να συνεχιστεί με τις τελευταίες αναβαθμίσεις στην τεχνολογία μπαταριών και στη φόρτιση υψηλής τάσης. Το δημοφιλέστερο σε πωλήσεις μοντέλο της Σειράς 3 είναι η BMW 320i Sedan. Περίπου τα τρία τέταρτα των μοντέλων Sedan που πωλούνται τροφοδοτούνται με βενζινοκινητήρα. Αντίθετα, περίπου το 40% των αυτοκινήτων BMW Σειράς 3 Touring διαθέτουν κινητήρα diesel, ενώ τα υπόλοιπα μοιράζονται εξίσου μεταξύ βενζινοκίνητων και plug-in υβριδικών εκδόσεων.
Πληθώρα βραβείων για τη BMW Σειρά 3
Παράλληλα με τη μακροχρόνια δημοτικότητά της στις παγκόσμιες αγορές αυτοκινήτου, η BMW Σειρά 3 έχει διαγράψει μία επιτυχημένη πορεία και σε επίπεδο βραβεύσεων που απονέμουν κριτικές επιτροπές ή απορρέουν από δημοσκοπήσεις αναγνωστών. Το 2023 η BMW Σειρά 3 απέσπασε την 1η θέση στην κατηγορία της στα βραβεία “Auto Trophy” που απονέμουν οι αναγνώστες του γερμανικού περιοδικού αυτοκινήτου “Auto Zeitung” και μία διάκριση στο διαγωνισμό “Best Cars” που διεξάγεται από το γερμανικό περιοδικό “auto, motor und sport”. Επίσης, τα μοντέλα Sedan και Touring συγκέντρωσαν μια σειρά διακρίσεων σε αγορές πέραν της γερμανικής ως αναγνώριση των δυναμικών τους ικανοτήτων, της αξιοπιστίας και των προηγμένων στοιχείων εξοπλισμού τους.
Μείωση του αποτυπώματος άνθρακα
Τα άκρως αποδοτικά συστήματα κίνησης, η έξυπνη σχεδίαση χαμηλού βάρους και τα βελτιστοποιημένα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά συμβάλλουν καθοριστικά ώστε η νέα BMW Σειρά 3 να επιτυγχάνει την ιδανική ισορροπία ανάμεσα στην οδηγική απόλαυση, την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και τις περιορισμένες εκπομπών ρύπων. Η ήπια υβριδική τεχνολογία 48V που χρησιμοποιείται σε ορισμένα μοντέλα καθιστά πιο άμεση την παροχή ισχύος βελτιώνοντας συγχρόνως την αποδοτικότητα. Το καπό, τα μπροστινά πλαϊνά πάνελ, το υποπλαίσιο του κινητήρα, τα μπροστινά ελατήρια και πολλά εξαρτήματα του πλαισίου είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Το ποσοστό των δευτερογενών πρώτων υλών που χρησιμοποιούνται στα χυτά εξαρτήματα αλουμινίου για τη Σειρά 3 της BMW είναι περίπου 50%. Και οι ζάντες αλουμινίου που προσφέρονται για τις Sedan και Touring αποτελούνται κατά περίπου 70% από ανακυκλωμένο αλουμίνιο.
Η εξωτερικά παραγόμενη ηλεκτρική ενέργεια που χρησιμοποιείται για την κατασκευή της νέας BMW Σειράς 3 στο εργοστάσιο του BMW Group στο Μόναχο προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές. Η BMW Σειρά 3 συμβάλλει επίσης καθοριστικά ώστε το BMW Group να επιτύχει τους απαιτητικούς στόχους εκπομπών CO2, αυξάνοντας σταθερά την αποδοτικότητα των οχημάτων. Το BMW Group έχει θέσει ως στόχο τη μείωση των εκπομπών CO2 ανά όχημα σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής του κατά τουλάχιστον 40% έως το 2030 σε σύγκριση με το 2019. Το αργότερο μέχρι το 2050, η εταιρεία στοχεύει στο μηδενικό ισοζύγιο όσον αφορά τις εκπομπές CO2e σε όλη την αλυσίδα αξίας.
Το BMW Group συνέχισε να μειώνει συστηματικά τις εκπομπές CO2 του στόλου του σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές αυτοκινήτου το 2023. Πράγματι, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι μέσες εκπομπές του στόλου της ανήλθαν σε 102,1 gr CO2 g/km (προσωρινή τιμή) στον κύκλο WLTP – 20% κάτω από το στόχο των 128,5 g/km που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση.