Οι κατασκευαστές μπαταριών EV της Νότιας Κορέας έχουν επενδύσει πολλά στην καθιέρωση μιας ισχυρής παρουσίας στη Βόρεια Αμερική και ανησυχούν όλο και περισσότερο για τις προοπτικές ανάπτυξης αυτής της αγοράς. H ανησυχία τους βασίζεται στη δεδομένη πρόθεση του νεοεκλεγέντος προέδρου των ΗΠΑ, Donald Trump, να αποσύρει τα ομοσπονδιακά φορολογικά κίνητρα αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων βάσει του Νόμου για τη μείωση του πληθωρισμού και να επιβάλλει παραγωγής (AMPC). Η ζήτηση EV στην Ευρώπη έχει επίσης επιβραδυνθεί μετά την απόσυρση των επιδοτήσεων σε ορισμένες βασικές αγορές.
Ειδικότερα, οι τρεις κύριοι κατασκευαστές μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων (EV) της Νότιας Κορέας είδαν τα μερίδια αγοράς τους στην παγκόσμια αγορά να μειώνονται τους πρώτους δέκα μήνες του 2024, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η τοπική εταιρεία έρευνας αγοράς SNE Research, αντανακλώντας την αργή ανάπτυξη EV σε βασικές αγορές όπως της Ευρώπης, της Βόρειας Αμερικής, ακόμη και της ίδιας της Νότιας Κορέας.
Η SNE εκτιμά ότι η συνολική ποσότητα των μπαταριών, οι οποίες τοποθετήθηκαν σε νέα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα (BEV), plug-in υβριδικά (PHEV) και υβριδικά (HEVs) που πωλήθηκαν παγκοσμίως, αυξήθηκε κατά πάνω από 25% σε 687 GWh στη δεκάμηνη περίοδο, με το μεγαλύτερο μέρος να έχει κατευθυνθεί προς τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες.
Σύμφωνα με την έρευνα της SNE, η κινεζική Contemporary Amperex Technology Company Limited (CATL) συνέχισε να ηγείται της παγκόσμιας αγοράς μπαταριών EV, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά πάνω από 28% στις 253 GWh μέχρι στιγμής φέτος, καθώς η εταιρεία συνέχισε να επωφελείται από την ισχυρή ανάπτυξη των παγκόσμιων πωλήσεων κινεζικής κατασκευής EV. Η εταιρεία εκτιμάται ότι αντιπροσωπεύει το 37% των παγκόσμιων πωλήσεων μπαταριών EV από έτος έως σήμερα.
Η SNE εκτιμά ότι η BYD , με τη θυγατρική της FinDreams Battery Company Ltd, ήταν ο δεύτερος μεγαλύτερος παγκόσμιος προμηθευτής μπαταριών EV σε αυτήν την περίοδο, με τις παραδόσεις να αυξάνονται κατά 31% στις 115 GWh. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην ισχυρή εσωτερική ζήτηση, με την BYD Auto να αναφέρει άλμα 40% στις παγκόσμιες πωλήσεις NEV σε 3,76 εκατομμύρια μονάδες τους πρώτους έντεκα μήνες του 2024.
Η LG Energy Solution, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μπαταριών EV της Νότιας Κορέας, είδε την τοποθέτηση των μπαταριών της για EV να αυξάνεται κατά μόλις 6,4% σε κάτι περισσότερο από 82 GWh, καθιστώντας την τον τρίτο μεγαλύτερο προμηθευτή παγκοσμίως με μερίδιο αγοράς περίπου 12%. Η Panasonic ήρθε στην τέταρτη θέση, με μερίδιο αγοράς μεταξύ 6-7%.
Η SK On ήταν ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής μπαταριών EV της Νότιας Κορέας, με τις παγκόσμιες παραδόσεις να αυξάνονται κατά 9,5% στις 31 GWh, ακολουθούμενη από τη Samsung SDI με μόλις 2% αύξηση στις 26 GWh στο δεκάμηνο.