
Nέα καμπάνια για την οδική ασφάλεια δημιούργησε η Ogilvy για λογαριασμό του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με την υποστήριξη του Κοινωφελούς Ιδρύματος Ιωάννη Σ. Λάτση.
Γενικός τίτλος «Τα ελληνικά νησιά είναι όμορφα», το τηλεοπτικό σποτ δείχνει ειδυλλιακές εικόνες από ελληνικά νησιά, συνοδευόμενες από το κλασικό μουσικό θέμα του Γιάννη Μαρκόπουλου από την ταινία Επιχείρηση Απόλλων, μεταφέροντας αρχικά στον θεατή την αίσθηση ενός ανέμελου ελληνικού καλοκαιριού. Όμως η κάμερα, σε κάθε πλάνο, βρίσκεται τοποθετημένη χαμηλά – κυριολεκτικά πάνω στο οδόστρωμα – αποκαλύπτοντας σταδιακά την αλήθεια πίσω από την ειδυλλιακή εικόνα.
Το αφήγημα κορυφώνεται με μια σκληρή υπενθύμιση: πως τα ελληνικά νησιά είναι μεν όμορφα, «αλλά όχι τόσο όμορφα ώστε να είναι το τελευταίο πράγμα που θα δεις στη ζωή σου…» Η φράση αυτή συνοδεύεται από ένα σοκαριστικό στατιστικό: Κάθε καλοκαίρι, πάνω από δύο άνθρωποι την ημέρα χάνουν τη ζωή τους στον δρόμο.
Με κεντρικό μήνυμα «Αλλάζουμε συμπεριφορά. Οδηγούμε με ασφάλεια», η καμπάνια έχει στόχο να ευαισθητοποιήσει τόσο τους Έλληνες οδηγούς όσο και τους ξένους επισκέπτες της χώρας μας – ειδικά στα νησιά, όπου κάθε καλοκαίρι τα τροχαία αυξάνονται κατακόρυφα.