Στρατηγική πρωτοβουλία στον κλάδο των επαγγελματικών οχημάτων ανακοίνωσε η Stellantis, με την Pro One, προς ενίσχυση της παγκόσμιας ηγετικής της θέσης.

Συγκεκριμένα, η Stellantis παρουσίασε την Pro One, την αναβαθμισμένη στρατηγική επέκτασης του κλάδου επαγγελματικών οχημάτων της προς επίτευξη παγκόσμιας ηγετικής θέσης, που περιλαμβάνει επαγγελματικές προσφορές έξι εμβληματικών μαρκών της – Citroën, Fiat, Opel, Peugeot, Ram και Vauxhall.

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, οι πελάτες της Stellantis Pro One θα επωφεληθούν από αυτήν την δραστηριότητα που περιλαμβάνει: κορυφαία βαν, pickup και επιλογές μικροκινητικότητας. Κορυφαίους και ηλεκτροκίνητους κινητήρες επόμενης γενιάς. Συνδεδεμένο οικοσύστημα εταιρειών μετατροπών/βελτιώσεων. Πλήρως συνδεδεμένες τεχνολογίες οχημάτων· και επιχειρηματική συνεργασία μεγιστοποίησης της αποτελεσματικότητας επαγγελματιών πελατών, ελαχιστοποίησης κόστους και αύξησης κερδοφορίας.

Η δραστηριότητα Επαγγελματικών Οχημάτων σήμερα αντιπροσωπεύει το ένα τρίτο των καθαρών εσόδων της Stellantis, με πωλήσεις 1,6 εκατομμυρίων μονάδων ετησίως και η στρατηγική Pro One θα βοηθήσει την εταιρεία στην επίτευξη των στόχων του στρατηγικού σχεδίου Dare Forward 2030: διπλασιασμό των καθαρών εσόδων από επαγγελματικά οχήματα έως το 2030, έναντι του 2021,· 40% πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων (EV) και έσοδα 5 δισ. ευρώ από υπηρεσίες.

Στο πλαίσιο του λανσαρίσματος της Stellantis Pro One, παρουσιάζεται πλήρως ανανεωμένη σειρά βαν κάθε μάρκας την Δευτέρα, 23 Οκτωβρίου, κινητήρες μηδενικών εκπομπών δεύτερης γενιάς, μοναδική λύση υδρογόνου, πλήρης συνδεσιμότητα και κορυφαία συστήματα αυτόνομης οδήγησης.

Παράλληλα, η σειρά προϊόντων της Βόρειας Αμερικής θα ανανεωθεί με ηλεκτρικά βαν και pickup, συμπεριλαμβανομένων των Ram ProMaster EV και Ram 1500 REV.

«Λανσάρουμε την Pro One για να αξιοποιήσουμε την αναμφισβήτητη ηγετική μας θέση στα επαγγελματικά οχήματα με το σύνθημα – έξι μάρκες, μια δύναμη – καθώς αυτή η δραστηριότητα αντιπροσωπεύει το ένα τρίτο των καθαρών εσόδων της Stellantis», δήλωσε ο Jean-Philippe Imparato, Επικεφαλής της Stellantis Commercial Vehicles Business. «Οι προσδοκίες των πελατών γίνονται πιο περίπλοκες και διαφορετικές και είμαστε εδώ για να ικανοποιήσουμε κάθε συγκεκριμένη ανάγκη με μια ειδική λύση. Η αποστολή μας είναι να υποστηρίξουμε τους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο, προσφέροντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που τους επιτρέπουν να αναπτυχθούν».

Η Stellantis Pro One στηρίζεται σε έξι πυλώνες:

  • Μεγαλύτερη προσφορά προϊόντων στον κλάδο, με φορτηγά, pickup και μικροκινητικότητα
  • Συνέχιση της ηγετικής θέσης μηδενικών εκπομπών με συμπληρωματικές λύσεις, όπως το υδρογόνο και οι αναβαθμίσεις. Μεγαλύτερη αυτονομία της δεύτερης γενιάς BEV, χωρίς να διακυβεύονται οι δυνατότητες των εκδόσεων εσωτερικής καύσης
  • Προσαρμοσμένη και απρόσκοπτη εμπειρία πελατών, με περισσότερα από 20.000 αποκλειστικά σημεία επαφής παγκοσμίως, πλήρες οικοσύστημα φόρτισης από την Free2move Charge για εξατομικευμένη και απρόσκοπτη φόρτιση EV και διαχείριση ενέργειας, οπουδήποτε και με οπωσδήποτε, συμπεριλαμβανομένων εξοπλισμού, λογισμικού, εγκατάστασης και υπηρεσιών και ανταγωνιστικές οικονομικές προσφορές μέσω της Stellantis Financial Services
  • Νέο ψηφιακό οικοσύστημα εταιρειών μετατροπών/βελτιώσεων για μείωση του χρόνου παράδοσης
  • 100% συνδεδεμένες υπηρεσίες: Όλα τα βαν και τα pickup θα είναι συνδεδεμένα και ενεργοποιημένα έως το τέλος του 2023, με συστήματα λογισμικού
  • Παγκόσμια παραγωγή με 15 εργοστάσια επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική, τη Νότια Αμερική, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική

Σήμερα, η Stellantis ηγείται του κλάδου σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων στη διευρυμένη Ευρώπη με μερίδιο αγοράς 31% και στη Νότια Αμερική με μερίδιο αγοράς 28%. Είναι δεύτερη στη Μέση Ανατολή και στην Αφρική και τρίτη στη Βόρεια Αμερική. Με αμιγώς ηλεκτρική γκάμα βαν από το 2021, η Stellantis είναι αδιαμφισβήτητος ηγέτης στα επαγγελματικά BEV στη διευρυμένη Ευρώπη με μερίδιο αγοράς άνω του 40% και πρωτοπόρος στην τεχνολογία υδρογόνου και εναλλακτικών καυσίμων.

Η στρατηγική Pro One περιλαμβάνει επίσης πρόγραμμα αναβάθμισης της Qinomic, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία Κυκλικής Οικονομίας της Stellantis, η οποία στοχεύει στην επέκταση της διάρκειας ζωής των υπαρχόντων στόλων βαν εσωτερικής καύσης, μέσω οικονομικής και αξιόπιστης μετατροπής ηλεκτροκίνησης.

Η Stellantis διαθέτει περισσότερα από 20.000 σημεία επαφής παγκόσμιων πωλήσεων και υπηρεσιών προς υποστήριξη εξατομικευμένων συνεργασιών με πελάτες μέσω δικτύου συμβούλων και διευρυμένου ωραρίου λειτουργίας. Με την προσέγγιση Pro One 360 μοιρών, οι εμπειρογνώμονες προϊόντων μπορούν να βοηθήσουν τους επαγγελματίες στην επιλογή οχημάτων, διαμορφώσεων εξοπλισμού και υπηρεσιών που ταιριάζουν στις δραστηριότητές τους. Αναλόγως προσδοκιών, δυνατοτήτων και αποστολών των πελατών, η Stellantis θα προτείνει την καταλληλότερη επιχειρηματική λύση.

Με την πελατοκεντρική νοοτροπία της και σύμφωνα με τις τάσεις της αγοράς, η Stellantis θα προσφέρει νέα αποκλειστική, εργοστασιακή έκδοση του μεγάλου βαν παράδοσης, με εξοπλισμό και χαρακτηριστικά που αποσκοπούν στη βελτίωση της απόδοσης των οδηγών, συμπεριλαμβανομένης της οπίσθιας θύρας roll-up και της συρόμενης θύρας.

Αξιοποιώντας τις 400 παγκόσμιες συνεργασίες της σε 34 χώρες, η Stellantis συνδέει εταιρείες μετατροπών και βελτιώσεων – που αντιπροσωπεύουν το 50% των πωλήσεων επαγγελματικών οχημάτων της Stellantis – με πελάτες και εμπόρους λιανικής, μειώνοντας τους χρόνους παραγωγής και παράδοσης. Η ολοκληρωμένη προσέγγιση περιλαμβάνει την πρόσβαση αυτών των  εταιρειών σε πλήρως ψηφιακό οικοσύστημα. Για να προβούν σε ηλεκτρικές μετατροπές, οι εταιρείες θα έχουν στη διάθεσή τους την καινοτομία e-Power Take Off (ePTO), η οποία χρησιμοποιεί την υπάρχουσα ενέργεια του οχήματος αντί επιπλέον μπαταριών.

Επιδιώκοντας έσοδα 5 δισεκατομμυρίων ευρώ από αυτήν την δραστηριότητα, η Stellantis θα διαθέτει 100% συνδεδεμένα νέα βαν και pickup μέχρι το τέλος του 2023 και ασύρματη ενημέρωση από το 2026. Η αναβαθμισμένη ικανότητα και συνδεσιμότητα επιτρέπει νέα πακέτα υπηρεσιών, με επίκεντρο την συνέχιση και την αποτελεσματικότητα των δραστηριοτήτων, με τελικό στόχο τη μείωση του χρόνου ακινητοποίησης του στόλου και του συνολικού κόστους ιδιοκτησίας. Θα παρέχονται υπηρεσίες, όπως ψηφιακός έλεγχος συντήρησης, συμβουλές οικολογικής οδήγησης, διαχείριση εργασιών και λογισμικό διαχείρισης φόρτισης για βελτιστοποίηση των στόλων EV και προειδοποιήσεις οδηγών σε πραγματικό χρόνο.

«Η ανανέωση της γκάμας βαν της Stellantis με ηλεκτρικά συστήματα δεύτερης γενιάς και η ηλεκτροκίνηση τεσσάρων pickup από το 2024, βρίσκονται στο επίκεντρο της στρατηγικής «Pro One» που βασίζεται σε πελατοκεντρική προσέγγιση 360 μοιρών και επιδιώκει την ενίσχυση της διεθνούς μας ηγεσίας στα επαγγελματικά οχήματα», δήλωσε ο Xavier Peugeot, Ανώτερος Αντιπρόεδρος της Stellantis Commercial Vehicles Business.

 

Προηγούμενο άρθροRenault Group: Αύξηση εσόδων 21% το 9μηνο 2023
Επόμενο άρθροΗ Peugeot Motocycles PM-01 ετοιμοπαράδοτη