Το νέο Dacia Bigster κάνει προσιτά τα πλεονεκτήματα ενός μοντέλου που ανήκει στην κατηγορία C-SUV. Με περισσότερο στυλ και σχεδίαση που στοχεύει κατευθείαν στην ουσία, στιβαρό και ευρύχωρο, με πληθώρα πρόσθετων συστημάτων & χαρακτηριστικών. Μεταξύ αυτών το δίχρωμο αμάξωμα και οι ζάντες των 19″.

Προσφέρεται με εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα:
Bigster HYBRID 155 ενός 4κύλινδρου βενζινοκινητήρα 107 ίππων, δύο ηλεκτροκινητήρων και μπαταρίας 1,4 kWh (230V).
Bigster TCe 140 που διαθέτει έναν νέας γενιάς 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρου και Mild Hybrid σύστημα 48V.
Bigster ECO-G 140 με την επιλογή κινητήρων διπλού καυσίμου (βενζίνης/LPG) με ένα σύστημα Mild Hybrid 48 V. Το ήπιο υβριδικό σύστημα υποστηρίζει τον 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,2 λίτρου.
Bigster TCe 130 4×4 με σύστημα τετρακίνησης πέντε επιλογών, ανάλογα με το είδος του εδάφους και ένα υβριδικό σύστημα 48V Mild Hybrid το οποίο λειτουργεί υποβοηθητικά στον 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,2 λίτρου.

Το νέο C-SUV έχει φανερά μεγαλύτερες διαστάσεις σε σχέση με το Duster, με μήκος 4,57 μ., πλάτος 1,81 μ., ύψος 1,71 μ. και μεταξόνιο 2,7 μ και πορτμπαγκάζ μέγεθους που φτάνει τα 667 λίτρα VDA. Διαθέτει ασύγκριτα μεγάλους εσωτερικούς χώρους, εξαιρετική στήριξη καθισμάτων, βελτιστοποιημένη ηχομόνωση, διζωνικό κλιματισμό με αεραγωγούς και για τους πίσω επιβάτες, πανοραμική ανοιγόμενη ηλιοροφή, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα για τον οδηγό, καθώς και σύστημα multimedia με έξι ηχεία και ηχοσύστημα 3D της Arkamys.

Επιπλέον ο οδηγός και οι επιβάτες του Bigster, μπορούν να απολαμβάνουν περισσότερη τεχνολογία, χάρη στην κεντρική οθόνη αφής 10,1″, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την ηλεκτροκίνητη πόρτα χώρου αποσκευών.

Όντας ήδη η κορυφαία μάρκα του segment Β στην Ευρώπη, η Dacia μπαίνει στην κατηγορία των C-SUV με το Bigster, ένα ολοκαίνουργιο όχημα που εκφράζει σαφώς τις αξίες της Dacia: Ουσιαστικό αλλά και cool.

Προηγούμενο άρθροTesla Cybercab: Tο αυτόνομο ταξί των 30.000 δολαρίων
Επόμενο άρθροLEAPMOTOR: Διπλό, δυνατό ντεμπούτο με «μίνι» και D-SUV