
Πρεμιέρα για τη νέα Mercedes-Benz GLC Electric στην ελληνική αγορά, η οποία εγκαινιάζει μια πλήρως ηλεκτρική εποχή για το δημοφιλές SUV της μάρκας. Το μοντέλο βασίζεται στην εξειδικευμένη πλατφόρμα MB.EA, η οποία έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα, επιτρέποντας υψηλή αποδοτικότητα, μεγάλη αυτονομία και προηγμένο τεχνολογικό εξοπλισμό.
Η πρώτη διαθέσιμη έκδοση είναι η GLC 400 4MATIC με δύο ηλεκτροκινητήρες και συνολική ισχύ 489 PS. Ο πίσω κινητήρας αποδίδει 340 PS και συνεργάζεται με διτάχυτο κιβώτιο για βέλτιστη ενεργειακή αξιοποίηση, ενώ ο εμπρός κινητήρας μπορεί να “αποσυνδέεται” πλήρως όταν δεν χρειάζεται, μειώνοντας την κατανάλωση.

Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 94 kWh και υποστηρίζει τεχνολογία 800V, κάτι που μειώνει σημαντικά τον χρόνο φόρτισης. Η διαδικασία από 10% έως 80% ολοκληρώνεται σε περίπου 15 με 22 λεπτά, ανάλογα με την ισχύ του φορτιστή, ενώ σε στάση δέκα λεπτών η αυτονομία μπορεί να αυξηθεί κατά περίπου 303 km. Η μέγιστη αυτονομία φτάνει τα 713 km στην έκδοση με έναν μόνο κινητήρα που θα ακολουθήσει, ενώ η 400 4MATIC προσφέρει έως 650 km σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Σημαντικό ρόλο στη συνολική απόδοση έχει και το αναγεννητικό σύστημα πέδησης, το οποίο αποδίδει ισχύ έως 300 kW και επιτυγχάνει ανάκτηση ενέργειας σε ποσοστό άνω του 99%.
Η αισθητική διαφοροποίηση σε σχέση με τη θερμική GLC είναι σαφής. Η φωτιζόμενη εμπρός μάσκα με 942 LED pixels και οι λεπτοί προβολείς Digital Light καθορίζουν το νέο ηλεκτρικό σχεδιαστικό ύφος της Mercedes-Benz. Στο εσωτερικό δεσπόζει η MBUX Hyperscreen των 39,1 ιντσών που εκτείνεται σε όλο το ταμπλό, φιλοξενώντας ψηφιακό πίνακα οργάνων, πολυμέσα και ανεξάρτητη οθόνη συνοδηγού. Το λειτουργικό σύστημα MB.OS και η τεχνητή νοημοσύνη Gemini της Google υπόσχονται πιο έξυπνη και προσαρμοστική εμπειρία χρήσης.

Η καμπίνα επωφελείται από το μεταξόνιο των 2,97 m, προσφέροντας άνετους χώρους για πέντε επιβάτες. Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 570 λίτρων ή 1.740 λίτρων με αναδιπλωμένα καθίσματα, ενώ ένας επιπλέον χώρος 128 λίτρων κάτω από το μπροστινό καπό προσθέτει πρακτικότητα. Η τετραδιεύθυνση μειώνει την ακτίνα στροφής, ενώ σε υψηλότερες ταχύτητες ενισχύει τη σταθερότητα. Η δυνατότητα ρυμούλκησης φτάνει τους 2,4 τόνους, στοιχείο σπάνιο για ηλεκτρικό SUV της κατηγορίας.

Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει συστήματα υποβοήθησης Επιπέδου 2, με ημιαυτόνομη οδήγηση έως τα 95 km/h. Η ελληνική αγορά θα προσφέρει τρεις εκδόσεις, Launch, Long Range Edition και AMG Edition, με τιμή εκκίνησης τα 71.950 ευρώ, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό βήμα της Mercedes-Benz στην ενίσχυση της ηλεκτρικής παρουσίας της στα premium SUV.
Οι τιμές της νέας GLC με EQ technology:
- GLC 400 4MATIC with EQ Technology (Launch) € 71.950
- GLC 400 4MATIC with EQ Technology (Long Range Edition) € 77.950
- GLC 400 4MATIC with EQ Technology (AMG Edition) € 81.250














