Η Citroën αποκάλυψε νέα εταιρική ταυτότητα και λογότυπο, σηματοδοτώντας μια τολμηρή, συναρπαστική και δυναμική νέα εποχή για την μάρκα των 103 ετών.

H Citroën βρίσκεται σε εξέλιξη καθώς επιταχύνει την αποστολή της ώστε να κάνει την ηλεκτρική κινητικότητα προσβάσιμη σε όλους και επεκτείνει στον πυρήνα του DNA της τις προσιτές τιμές, την τόλμη και την ευημερία των πελατών της, όπως ανακοίνωσε.

Η διαχρονική εξέλιξη του λογότυπου της Citroën από το 1919 έως το 2022

Το κομψό νέο λογότυπο διπλού μοτίβου «deux chevrons» της Citroën σηματοδοτεί τη μετάβαση και την εξέλιξη της μάρκας και έκανε το ντεμπούτο του σε ένα σημαντικό πρότυπο οικογενειακό όχημα, το Oli. Συμπλήρωμα του νέου λογότυπου είναι ένα νέο πρόγραμμα εταιρικής ταυτότητας και η εμφάνιση μιας νέας υπογραφής μάρκας, η οποία υπόσχεται «Τίποτα δεν μας κινεί όπως η Citroën».

Ο CEO της Citroën, Vincent Cobée, δήλωσε: «Καθώς ξεκινάμε πιθανώς το πιο συναρπαστικό κεφάλαιο στη λαμπρή 103χρονη ιστορία μας, είναι η κατάλληλη στιγμή για τη Citroën να υιοθετήσει μια σύγχρονη νέα εμφάνιση. Η νέα μας ταυτότητα είναι ένα κομψό σύμβολο προόδου καθώς μετακινούμε τους πελάτες μας με τολμηρά, στραμμένα προς το μέλλον οχήματα που αμφισβητούν τους παραδοσιακούς κανόνες του κλάδου, διασφαλίζοντας πως ολόκληρη η εμπειρία τους – ιδιαίτερα η ηλεκτρική κίνηση – είναι πιο προσιτή, άνετη και ευχάριστη όπως επιθυμούν και χρειάζονται. Η κληρονομιά μας να εμπνέουμε τους καταναλωτές με τολμηρά και επαναστατικά οχήματα μάς δίνει ενέργεια να υιοθετήσουμε μια διαφορετική, πιο περιεκτική προσέγγιση στη μελλοντική οικογενειακή κινητικότητα και πιστεύουμε ακράδαντα ότι οι πελάτες του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος θα συμφωνήσουν ότι τίποτα δεν μας κινεί όπως η Citroën».

Προηγούμενο άρθροBentley Bentayga Hybrid: νέες εκδόσεις S – Azure
Επόμενο άρθροFiat Professional: παραγωγή 7 εκατ. οχημάτων