Η νέα επιχειρηματική μονάδα «Mobilisights» προωθεί την προσφορά δεδομένων και συνδεδεμένων υπηρεσιών της Stellantis.

Στην CES 2023, η Stellantis N.V. ανακοίνωσε την ίδρυση της ανεξάρτητης επιχειρηματικής μονάδας Mobilisights, πλήρως αφιερωμένης στην ανάπτυξη δεδομένων της εταιρείας ως υπηρεσίας (data as a service – DaaS) και στην ανάπτυξη και αδειοδότηση καινοτόμων προϊόντων, εφαρμογών και υπηρεσιών B2B. Τα προϊόντα Mobilisights θα διατίθενται σε διάφορους πελάτες, συμπεριλαμβανομένων ιδιωτικών επιχειρήσεων, δημόσιων υπηρεσιών κοινής ωφελείας, εκπαιδευτικών και ερευνητικών ιδρυμάτων, προωθώντας την λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων και παρέχοντας την δυνατότητα ευρέος χαρτοφυλακίου εφαρμογών και υπηρεσιών.

Ως μία από τις επτά σταδιακά αναπτυσσόμενες επιχειρηματικές μονάδες του στρατηγικού σχεδίου Dare Forward 2030, η Mobilisights αποτελεί σημαντικό βήμα στις προσπάθειες της Stellantis να αναπτύξει και να επιταχύνει τις δραστηριότητες λογισμικού και δεδομένων.

Sanjiv Ghate, CEO της Mobilisights

«Το όραμα είναι να συνεισφέρει η Mobilisights σε ένα πιο έξυπνο περιβάλλον, αξιοποιώντας τα δεδομένα οχημάτων για καινοτόμες εφαρμογές και υπηρεσίες που θα μεταμορφώσουν και θα βελτιώσουν δραστικά την καθημερινότητα των χρηστών και των επιχειρήσεων», δήλωσε ο Sanjiv Ghate, CEO της Mobilisights. «Με σωστή αξιοποίηση, τα δεδομένα αισθητήρων και άλλα που διατίθενται από συνδεδεμένα οχήματα μπορούν να επιτρέψουν ευρύ φάσμα υπηρεσιών και εφαρμογών με εξαιρετικά οφέλη, από εξατομικευμένη ασφάλιση βάσει χρήσης, έως ανίχνευση κινδύνων και διαχείριση κυκλοφορίας. Με 14 εμβληματικές μάρκες και εκατομμύρια συνδεδεμένα οχήματα, η Stellantis διαθέτει ασυναγώνιστη παγκόσμια κλίμακα δεδομένων, ικανή να δώσει ώθηση σε αυτήν την δραστηριότητα».

Αξιοποιώντας πλήρως τα δεδομένα 34 εκατομμυρίων συνδεδεμένων οχημάτων που σχεδιάζει να διαθέτει η εταιρεία μέχρι το τέλος της δεκαετίας, η Mobilisights έχει αποκλειστική πρόσβαση και δικαιώματα διάθεσης δεδομένων των μαρκών της Stellantis σε εξωτερικούς πελάτες. Αυτή η πληθώρα δεδομένων θα προσδώσει στην Mobilisights μεγαλύτερη αυτονομία στην ενεργοποίηση εφαρμογών.

Η στρατηγική λογισμικού της Stellantis αναπτύσσει τεχνολογικές πλατφόρμες επόμενης γενιάς, αξιοποιώντας τις υπάρχουσες δυνατότητες συνδεδεμένων οχημάτων για να αλλάξει την αλληλεπίδραση των πελατών με τα οχήματά τους. Αυτή η στρατηγική, η οποία αναλύθηκε κατά την Ημέρα Λογισμικού της Stellantis, τον Δεκέμβριο του 2021, προβλέπεται να αποφέρει περίπου 20 δισ. ευρώ πρόσθετων ετησίων εσόδων έως το 2030. Η Mobilisights θα συμβάλει καθοριστικά σε αυτό.

Η Mobilisights και οι συνεργάτες της θα λειτουργούν στο πλαίσιο μιας πολύ αυστηρής πολιτικής διακυβέρνησης δεδομένων και απορρήτου. Αυτό περιλαμβάνει χρήση ανώνυμων και συγκεντρωτικών δεδομένων και κοινή χρήση προσωπικών δεδομένων πελατών μόνον κατόπιν συγκατάθεσής τους και μόνον για συγκεκριμένες υπηρεσίες επιλογής τους. Οι πελάτες μπορούν επίσης να εξαιρεθούν από την συλλογή, χρήση ή διαμοιρασμό πληροφοριών, ακόμα και μετά την συγκατάθεσή τους.

«Όλη αυτή η δραστηριότητα βασίζεται στην εμπιστοσύνη», ανέφερε ο Sanjiv Ghate. «Εμπιστοσύνη στη διαφύλαξη των δεδομένων και στο ότι είμαστε εδώ για να δημιουργήσουμε έναν καλύτερο κόσμο».

Προηγούμενο άρθροTο νέο Nissan GT-R στο Tokyo Auto Salon
Επόμενο άρθροFord Puma Rally1: νέα εμφάνιση για το 2023