Τον Ιούνιο του 2020, οι ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στη Ευρωπαϊκή Ένωση ανήλθαν συνολικά στις 949.722 μονάδες, καταγράφοντας πτώση 22% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του περσινού έτους, κατά τον οποίο είχαν πουληθεί 1.222.942 αυτοκίνητα, σύμφωνα με τα στοιχεία της ACEA.
Ωστόσο το ποσοστό αυτό σηματοδοτεί μια μικρή βελτίωση σε σχέση με τον Μάιο του 2020, ο οποίος σημείωσε πτώση 52,3% στο σύνολο της ΕΕ. Παρά το γεγονός ότι οι αντιπροσωπείες ξαναλειτούργησαν μετά τα μέτρα του lockdown, η καταναλωτική ζήτηση δεν ανέκαμψε πλήρως.
Όλες οι ευρωπαϊκές αγορές συνέχισαν να καταγράφουν σημαντική μείωση τον Ιούνιο, με τη Γαλλία (+1,2%) να αποτελεί τη μόνη εξαίρεση στον κανόνα. Αυτό μπορεί να αποδοθεί στα νέα κίνητρα για την τόνωση των πωλήσεων οχημάτων χαμηλών εκπομπών που εισήχθησαν από τη γαλλική κυβέρνηση στις αρχές Ιουνίου. Εξετάζοντας τις υπόλοιπες μεγάλες αγοράς της περιοχής, η Ισπανία (-36,7%), η Γερμανία (-32,3%) και η Ιταλία (-23,1%) κατέγραψαν όλες διψήφια πτώση τον περασμένο μήνα.
Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020, η ζήτηση στην Ευρωπαϊκή Ένωση για νέα επιβατικά αυτοκίνητα, μειώθηκε κατά 38,1%, μετά από την πρωτοφανή πτώση στην περιοχή επί τέσσερις συνεχείς μήνες. Μεταξύ των τεσσάρων μεγαλύτερων ευρωπαϊκών αγορών, η Ισπανία σημείωσε την μεγαλύτερη πτώση (-50,9%) το τρέχον έτος μέχρι στιγμής, ακολουθούμενη από την Ιταλία (-46,1%), τη Γαλλία (-38,6%) και τη Γερμανία (-34,5%).