Η Mercedes-Benz ανακοίνωσε ένα ευρύ πρόγραμμα μείωσης κόστους, με στόχο την εξοικονόμηση αρκετών δισεκατομμυρίων ευρώ ετησίως, εξαιτίας της πτώσης κερδών κατά τα δύο τρίτα στο τρίτο τρίμηνο και τη μείωση του περιθωρίου κέρδους στο 4,7%.

Τα μέτρα περιλαμβάνουν βελτιστοποίηση της παραγωγής, τοπικοποίηση αλυσίδων εφοδιασμού, και αύξηση εσόδων μέσω εξατομίκευσης οχημάτων. Παράλληλα, η ψηφιοποίηση θεωρείται κρίσιμη για την αντιμετώπιση προβλημάτων εφοδιασμού.

Οι πωλήσεις πολυτελών μοντέλων όπως οι S-Class και EQS μειώθηκαν, οδηγώντας σε μη ανανέωση συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου στο εργοστάσιο Sindelfingen. Ο Διευθυντής Οικονομικών, Harald Wilhelm, δήλωσε ότι τα κόστη εργασίας εξετάζονται, αλλά οι μόνιμοι υπάλληλοι στη Γερμανία προστατεύονται από εγγυήσεις εργασίας.

Η Mercedes θα συνεχίσει να επενδύει σε τεχνολογίες κινητήρων εσωτερικής καύσης (ICE) και υβριδικά συστήματα κίνησης, καθώς η ζήτηση για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα (ΒEV) παραμένει χαμηλή. Το νέο μοντέλο CLA, που θα βασίζεται στην πλατφόρμα MMA, θα κυκλοφορήσει το 2025, με μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία και προηγμένες δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης. Θα ακολουθήσουν ηλεκτρικές εκδόσεις των C-Class και GLC, καθώς και τα ανανεωμένα S-Class και GLE.

Ο γερμανικός κολοσσός αντιμετωπίζει προκλήσεις στην Κίνα λόγω χαμηλής ζήτησης για πολυτελή EV, αλλά παραμένει αισιόδοξος για ανάπτυξη, θεωρώντας την αγορά στρατηγικής σημασίας. Η εταιρεία ενισχύει τη στρατηγική premium χαρακτήρα της μάρκας, δίνοντας έμφαση στο κέρδος έναντι του όγκου πωλήσεων, ενώ αναμένεται ανανέωση στρατηγικής το 2025 με έμφαση στις δυνατότητες εξατομίκευσης.

Η Mercedes σκοπεύει να προσαρμοστεί στις ολοένα και περισσότερο μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς, για την ενίσχυση της κερδοφορίας μέσω καινοτομίας και διαφοροποίησης προϊόντων.

Προηγούμενο άρθροBYD Sealion 7: Το αντίπαλο δέος των γερμανικών πολυτελών EV
Επόμενο άρθροHellas Jeep Club: Στην Αράχωβα η 19η ετήσια συνάντηση