
«Εφάμιλλης ή και καλύτερης ποιότητας των ευρωπαϊκών» θεωρεί τα μοντέλα των κινεζικών εταιριών που μπαίνουν στην ευρωπαϊκή και την ελληνική αγορά ο Μάριος Μπαρκής, General Manager της Changan Hellas, η οποία πραγματοποίησε το επίσημο λανσάρισμά της στην Ελλάδα στις αρχές Οκτωβρίου.
«Οι Κινέζοι κατασκευαστές διεκδικούν ένα σοβαρό κομμάτι της ευρωπαϊκής αγοράς και βρίσκονται ήδη γύρω στο 5-6%, κάτι που οφείλεται κυρίως σε δύο μάρκες: την BYD που βασίστηκε κυρίως σε ηλεκτρικά μοντέλα και την MG που έχει μια γκάμα με μεγαλύτερη ποικιλία. Κοινό χαρακτηριστικό τους ότι μπήκαν με σωστό προϊόν και πλεονέκτημα τιμής σε clusters της αγοράς που απευθύνονται σε χαμηλότερα εισοδήματα και συγκεντρώνουν μεγάλους όγκους πωλήσεων.»
Όπως επισημαίνει ο κ. Μπαρκής «Oι περισσότερες κινεζικές εταιρίες πλεονεκτούν ως προς το value for money. Δείτε για παράδειγμα το δικό μας τo Changan Deepal S05, ένα μεγάλο ηλεκτρικό SUV με μήκος 4,6 μέτρα, αυτονομία 450 χιλιόμετρα και πλούσιο εξοπλισμό, που βγαίνει στα 32.990 ευρώ – με την κρατική επιδότηση.
Πρόκειται για πολύ καλή τιμή· σκεφτείτε ότι πουλούσαμε, τον καιρό που ήμουν στη Nissan, το Leaf στις 40.000 ευρώ περίπου. Παράλληλα, η Changan έχει στα σχέδιά της πρόβλεψη και για ένα ακόμα πιο προσιτό B-SUV.» Είναι φανερό λοιπόν ότι «Θα υπάρξει έντονος ανταγωνισμός. Οι κινεζικές εταιρίες βγαίνουν με τέτοιες τιμές παρά τους δασμούς που επέβαλλε η ΕΕ. Η Changan, για παράδειγμα, πληρώνει 30%. Φανταστείτε να πλήρωνε 10% ή να μην υπήρχαν οι δασμοί!»













