
Η Kosmocar – Volkswagen βραβεύτηκε στην κατηγορία “Brand Purpose” στα φετινά PR Awards για την καμπάνια «50 Χρόνια Golf – 50 Ημέρες Γιορτής».
Η βραβευμένη καμπάνια κέρδισε τις εντυπώσεις χάρη σε μια εντυπωσιακή, 360° στρατηγική επικοινωνίας που τίμησε την κληρονομιά του Golf, εστίασε στο παρόν και κοίταξε δυναμικά στο μέλλον της αυτοκίνησης.
Η καμπάνια συνδύασε συναίσθημα, εμπειρία και τεχνολογία — αναδεικνύοντας τη Volkswagen ως love brand με ξεχωριστή σχέση με το κοινό της και το Golf ως το πιο αγαπημένο και διαχρονικό της μοντέλο.
συνδεθείτε
Καλωσήρθατε! Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας
Ξεχάσατε τον κωδικό σας? ζήτα βοήθεια
ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΚΩΔΙΚΟΥ
Ανακτήστε τον κωδικό σας
Ένας κωδικός πρόσβασης θα σταλθεί με e-mail σε εσάς.