Η Kosmocar – Volkswagen βραβεύτηκε στην κατηγορία “Brand Purpose” στα φετινά PR Awards για την καμπάνια «50 Χρόνια Golf – 50 Ημέρες Γιορτής».

Η βραβευμένη καμπάνια κέρδισε τις εντυπώσεις χάρη σε μια εντυπωσιακή, 360° στρατηγική επικοινωνίας που τίμησε την κληρονομιά του Golf, εστίασε στο παρόν και κοίταξε δυναμικά στο μέλλον της αυτοκίνησης.

Η καμπάνια συνδύασε συναίσθημα, εμπειρία και τεχνολογία — αναδεικνύοντας τη Volkswagen ως love brand με ξεχωριστή σχέση με το κοινό της και το Golf ως το πιο αγαπημένο και διαχρονικό της μοντέλο.

Προηγούμενο άρθροFord: Πρακτικά αξεσουάρ αποθήκευσης