Ορισμένοι από τους μεγαλύτερους γίγαντες των νέων ενεργειακών οχημάτων (NEV) στρέφουν τις προσπάθειές τους προς τα βαρέα φορτηγά, έναν τομέα που αναμένεται να αποκτήσει δυναμική και να αποτελέσει βασικό μοχλό ανάπτυξης στην αγορά εμπορικών οχημάτων της Κίνας.

Ο κλάδος των βαρέων φορτηγών θα σημειώσει εκρηκτική ανάπτυξη, με τα μοντέλα νέας ενέργειας να ξεπερνούν το 50% μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, εν μέσω των προκλήσεων και των ευκαιριών που προσφέρει η μετάβαση στο μηδενικό άνθρακα και η μείωση του κόστους της εφοδιαστικής αλυσίδας, δήλωσε ο Ζενγκ Γιουτσούν, διευθύνων σύμβουλος της CATL.

Καθώς ευνοείται από την πολιτική «αντικατάστασης παλαιών με νέα» και τη μείωση των τιμών των μπαταριών λιθίου, το πλεονέκτημα κόστους κύκλου ζωής των ηλεκτρικών βαρέων φορτηγών γίνεται όλο και πιο εμφανές, σύμφωνα με αναλυτές του κλάδου, οι οποίοι προσθέτουν ότι η βιομηχανία αναμένεται να εισέλθει σε φάση ταχείας ανάπτυξης.

Παραδοσιακοί κατασκευαστές βαρέων φορτηγών όπως η Sinotruk και η FAW στρέφονται ενεργά προς τα νέα ενεργειακά συστήματα μετάδοσης κίνησης, ενώ εταιρείες όπως οι Yutong Bus, BYD, XCMG και Zoomlion επεκτείνονται επίσης στον τομέα των ηλεκτρικών βαρέων φορτηγών.

Η BYD έχει λανσάρει μια σειρά ηλεκτρικών βαρέων φορτηγών — μεταξύ των οποίων τράκτορες, ανατρεπόμενα και αναμικτήρες σκυροδέματος — στοχεύοντας τόσο την αγορά μεταφορών μεγάλων αποστάσεων όσο και τις αστικές κατασκευές.

Προηγούμενο άρθροMazda – CATL: Συνεργασία για εξηλεκτρισμό
Επόμενο άρθροVolkswagen Επαγγελματικά: Νέος Πρόεδρος ο Stefan Mecha