Ειδικοί στην υψηλή τάση ελέγχουν και επισκευάζουν μπαταρίες ιόντων λιθίου στο κέντρο μπαταριών της Opel στο Rüsselsheim, τη μόνη εγκατάσταση στην εταιρεία για ταχεία υποστήριξη πελατών σε όλη την Ευρώπη.
Οι πελάτες της Opel έχουν τη δυνατότητα να επιλέγουν μοντέλα με ηλεκτροκινητήρα ή κινητήρα εσωτερικής καύσης εδώ και δέκα χρόνια. Η αρχή έγινε με το Opel Ampera το 2011, και ακολούθησαν τα Ampera-e, Corsa-e και Zafira-e Life. Παράλληλα με τα ηλεκτρικά οχήματα, η Opel εξέλιξε ένα τεχνικό κέντρο για τη συντήρηση μπαταριών υψηλής τάσης. Η εγκατάσταση, που δημιουργήθηκε πριν από δέκα χρόνια για το Ampera έχει εκσυγχρονιστεί σημαντικά. Το κέντρο τώρα ελέγχει και, αν χρειαστεί, επισκευάζει μπαταρίες όλων των μοντέλων που βασίζονται στην πλατφόρμα eCMP (μέχρι τώρα τα Opel Corsa-e, Mokka-e), καθώς και τα Combo-e, Vivaro-e και Zafira-e Life. Έως το τέλος του έτους, η Opel θα έχει στους δρόμους εννέα ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ θα προσφέρει μία εξηλεκτρισμένη έκδοση για κάθε μοντέλο μέχρι το 2024.
“Με το πέρασμα των χρόνων έχουμε αποκτήσει σημαντική εμπειρία στις μπαταρίες ιόντων λιθίου” δήλωσε ο Marcus Lott, Managing Director Engineering της Opel. “Σπάνια παρατηρείται κάποια βλάβη, αλλά εάν συμβεί, οι ειδικοί πρέπει να διερευνήσουν την αιτία και να την αποκαταστήσουν. Τώρα θέτουμε την τεχνογνωσία μας στη διάθεση όλης της εταιρείας και προσφέρουμε ταχεία υποστήριξη”.
Η Opel έχει επεκτείνει και εκσυγχρονίσει σημαντικά το «Κέντρο Ανακατασκευής Μπαταριών» στο Rüsselsheim. Όλοι οι εργαζόμενοι είναι εξειδικευμένοι στην ηλεκτρική ενέργεια και έχουν λάβει εκπαίδευση στην υψηλή τάση (πιστοποίηση επιπέδου 5). Οι τεχνικοί στο Κέντρο Μπαταριών αναλαμβάνουν περιπτώσεις τις οποίες οι επισκευαστές από όλη την Ευρώπη δεν δύνανται να διαχειριστούν. Πέρυσι, ο αριθμός ανήλθε σε περίπου 100 βλάβες (σε οχήματα ηλικίας έως και δέκα ετών), που αφορούσαν είτε τη μονάδα ελέγχου ή στη χειρότερη περίπτωση μία κυψέλη μπαταρίας. Η μπαταρία φτάνει στο Rüsselsheim σε στεγανοποιημένη συσκευασία, η οποία ανοίγεται από τους ειδικούς στην υψηλή τάση. Η ελαττωματική κυψέλη αντικαθίσταται και ολόκληρη η μπαταρία επιστρέφει στον πελάτη. Σε περίπτωση σοβαρότερης ζημιάς – όπως μετά από μία σύγκρουση – ένας ικανός αριθμός από ανακατασκευασμένες μπαταρίες είναι πάντα διαθέσιμος στο Rüsselsheim για αντικατάσταση. Ο πελάτης παραλαμβάνει μία μπαταρία ανακατασκευής για αντικατάσταση.
Μόνο το κέντρο μπαταριών του Rüsselsheim είναι εξουσιοδοτημένο να ανοίγει μπαταρίες με βλάβη. Η σφραγισμένη μονάδα ανοίγεται αποκλειστικά από ειδικούς στην υψηλή τάση. Η κατεστραμμένη κυψέλη αντικαθίσταται και στη συνέχεια, η πλήρως λειτουργική μπαταρία αποστέλλεται ως ανταλλακτικό ανακατασκευής στην αποθήκη ανταλλακτικών.