Οι κινητήρες της Jeep για 12η συνεχόμενη χρονιά πρωταγωνιστούν στο θεσμό Wards 10 Best Engines and Propulsion Systems.

Δύο πανίσχυρες και παράλληλα εξαιρετικά αποδοτικές κινητήριες μονάδες της Jeep® κυριάρχησαν στο φετινό θεσμό Ward’s 10 Best Engines Propulsion Systems, τη σημαντικότερη διάκριση σε αυτό τον τομέα στις ΗΠΑ. Πρόκειται για το Plug-in Hybrid σύστημα 4xe, το οποίο εφοδιάζει τα νέα Grand Cherokee 4xe και Wrangler 4xe και το Hurricane, το νέο Twin Turbo 6κυλινδρο σε σειρά 3λιτρο σύνολο που εφοδιάζει το Grand Wagoneer. Οι νέες διακρίσεις συνεχίζουν ένα σερί 12 ετών όπου η Jeep πρωταγωνιστεί στο θεσμό World’s 10 Best Engines and Propulsion Systems.

«Οι πελάτες μας είναι πολύ ξεκάθαροι σχετικά με τις προσδοκίες που έχουν από τα οχήματά μας. Τα συστήματα 4xe και Hurricane προσφέρουν κορυφαία απόδοση για μοναδικές δυνατότητες εντός και εκτός δρόμου. Την ίδια στιγμή διαθέτουν χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Η ισχυρή ζήτηση για τα Plug-in Hybrid μοντέλα 4xe και το Grand Wagoneer με τον κινητήρα Hurricane δείχνει αναμφίβολα ότι προσφέρουμε αυτό ακριβώς που περιμένουν από εμάς οι πελάτες μας.», δήλωσε ο Micky Bly, Επικεφαλής σε παγκόσμιο επίπεδο των κινητηρίων συνόλων του Ομίλου Stellantis.

Τα εξηλεκτρισμένα και με μεγαλύτερη αποδοτικότητα κινητήρια σύνολα παίζουν σημαντικό ρόλο στο στρατηγικό πλάνο Dare Forward 2030, το οποίο δεσμεύει τη Stellantis να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα κατά 50% μέχρι το 2030 και να οδηγήσει την αυτοκινητοβιομηχανία προς την ουδετερότητα άνθρακα μέχρι το 2038.

Το Plug-in Hybrid σύστημα 4xe εκτός από την υψηλή απόδοση και αποδοτικότητα, δίνει για πρώτη φορά τη δυνατότητα κίνησης 4×4 αμιγώς ηλεκτρικά, με τα Jeep 4xe να κινούνται και στις πλέον δύσβατες διαδρομές με απόλυτη ησυχία. Χάρη στο καινοτόμο σύστημα κίνησης, τα Grand Cherokee 4xe και Wrangler 4xe διακρίθηκαν στη φετινή ψηφοφορία, δίνοντας το στίγμα μια εξηλεκτρισμένης κίνησης χωρίς συμβιβασμούς.

Αντίστοιχα, το Twin Turbo Hurricane, μπορεί να μην αξιοποιεί κάποιο υβριδικό σύστημα, αλλά εντυπωσιάζει εξίσου με την υψηλή τεχνολογία που φέρει. Το 6κυλινδρο σε σειρά σύνολο τροφοδοτείται από δύο παράλληλα Turbo χαμηλής αδράνειας, διαθέτει επικάλυψη με πλάσμα στους κυλίνδρους για χαμηλότερη τριβή, αλλά και σύστημα άμεσου ψεκασμού με πολύ υψηλή πίεση που φτάνει έως και τα 350 bar. Με απόδοση 510 ίππους, ο 3λιτρος κινητήρας για πρώτη φορά χρησιμοποιήθηκε στο νέο Grand Wagoneer, ενώ πλέον είναι διαθέσιμος και σε έκδοση με απόδοση 420 ίππους.

Μακρά ιστορία επιτυχιών

Αυτή είναι η 12η χρονιά στη σειρά που ένα κινητήριο σύνολο της Stellantis κατακτά βράβευση στο πλαίσιο του θεσμού Wards 10 Best Engines and Propulsion Systems. Στα 29 χρόνια του θεσμού, 11 σύνολα της Stellantis κατέκτησαν συνολικά 23 διακρίσεις. Αναλυτικά τα σύνολα που διακρίθηκαν:

  • 3.0-liter Hurricane Twin Turbo I-6 (Grand Wagoneer): 2022
  • 2.0-liter I-4 plug-in hybrid (Jeep Grand Cherokee 4xe, Jeep Wrangler 4xe): 2021-2022
  • 3.6-liter Pentastar Upgrade with eTorque (Ram 1500): 2019-2020
  • 3.6-liter Pentastar V-6 hybrid (Chrysler Pacifica): 2017-2018
  • 3.0-liter EcoDiesel V-6 (Ram 1500):2014-2016
  • 6.2-liter Hellcat supercharged HEMI V-8 (Dodge Challenger SRT Hellcat): 2015
  • 83-kW electric motor (Fiat 500e): 2014
  • 3.6-liter Pentastar V-6 (Dodge Avenger, Chrysler 300S, Ram 1500): 2011-2013
  • 5.7-liter HEMI V-8 (Dodge Charger R/T, Chrysler 300C, Dodge Challenger R/T, Ram 1500): 2003-2007, 2009
  • 5.9-liter Cummins turbodiesel I-6 (Ram HD): 2004
  • 4.7-liter SOHC V-8 (Jeep Grand Cherokee): 1999

 

Προηγούμενο άρθροΦορτηγά μηδενικών εκπομπών στην ευρωπαϊκή αγορά
Επόμενο άρθροVolvo Trucks: Νέος πλήρως ηλεκτρικός άξονας