Η Audi παρουσιάζει μια νέα γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων (EV) στην Κίνα, στοχεύοντας κυρίως σε νεότερους καταναλωτές. Τα νέα αυτά μοντέλα, αν και θα φέρουν το όνομα AUDI, δεν θα έχουν το χαρακτηριστικό έμβλημα με τους τέσσερις κύκλους.

Αυτή η στρατηγική κίνηση γίνεται σε συνεργασία με την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία SAIC, με την οποία η Audi ανέπτυξε την αρχιτεκτονική για τα νέα ηλεκτρικά της μοντέλα. Στόχος της είναι να ανακτήσει μερίδιο στην αγορά της Κίνας, όπου η ανταγωνιστικότητα από κατασκευαστές ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων αυξάνεται όλο και περισσότερο.

Η εταιρεία σκοπεύει να προσαρμόσει τα οχήματά της στις ανάγκες της κινεζικής αγοράς, αξιοποιώντας τοπικούς προμηθευτές και τεχνολογίες. Το πρώτο μοντέλο της σειράς, ένα ηλεκτρικό sportback που παρουσιάστηκε στη Σαγκάη, με κύρια χαρακτηριστικά τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και στόχο την ηλικιακή ομάδα των 30-35 ετών, που προτιμά premium οχήματα.

Τα επόμενα τρία χρόνια θα ακολουθήσουν δύο ακόμη μοντέλα, περιλαμβανομένου ενός SUV. Η γερμανική εταιρία αντιμετωπίζει προκλήσεις στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, με πωλήσεις χαμηλότερες από τις τοπικές premium μάρκες, όπως οι Nio και XPeng.

Προηγούμενο άρθροΆνοιγμα της Optima Bank στο χώρο του Leasing
Επόμενο άρθροLG: Τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας