Η εταιρεία smartphone Xiaomi παρουσίασε επισήμως το πρώτο της αυτοκίνητο – το ηλεκτρικό σεντάν Xiaomi SU7.
Το EV διαθέτει φόρτιση 875 V και μπαταρία 101 kWh με κυψέλες CATL, παρέχοντας μέγιστη αυτονομία 800 χλμ. Η έκδοση AWD αποδίδει 495 kW, με επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 2,78 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 265 χλμ/ώρα.
Η Xiaomi προσφέρει δύο εκδόσεις του πρώτου της EV: το SU7 και το SU7 Max. Το βασικό μοντέλο SU7 είναι οπισθοκίνητο (RWD) με κινητήρα V6 κατασκευής Xiaomi, με μέγιστη ισχύ 220 kW, ροπή 400 Nm και επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 5,28 δευτερόλεπτα. Διαθέτει μπαταρία 73,6 kWh, παρέχοντας αυτονομία 668 χλμ, σύμφωνα με το πρότυπο CLTC (China Light-Duty Vehicle Test Cycle).
Η έκδοση υψηλών επιδόσεων SU7 Max θα διαθέτει τετρακίνηση, με διπλό κινητήρα μέγιστης απόδοσης 495 kW και ροπή 838 Nm. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα είναι 2,78 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα 265 χλμ/ώρα. Το EV μπορεί επίσης να επιταχύνει από 0 – 200 χλμ/ώρα σε 10,67 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία Qilin NMC της CATL, των 101 kWh, παρέχει αυτονομία CLTC 800 χλμ.
Η μπαταρία μπορεί να επαναφορτίσει για 390 χλμ σε 10 λεπτά. Σε 5 λεπτά το SU7 μπορεί να προσθέσει 220 χλμ και σε 15 λεπτά 510 χλμ.
Σύμφωνα με την Xiaomi, το SU7 είναι όμορφο και αεροδυναμικό, με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,195 Cd, τον χαμηλότερο μεταξύ των οχημάτων παραγωγής. Το lidar, βρίσκεται στην κορυφή του παρμπρίζ και έχει σχήμα βότσαλου.
Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου υπάρχει κεντρική οθόνη ελέγχου 16,1 ιντσών με ανάλυση 3k, πίνακας οργάνων 7,1 ιντσών για τον οδηγό και δύο οθόνες στο πίσω μέρος για τους επιβάτες, που είναι στην πραγματικότητα τάμπλετ Mi Pads της Xiaomi. Το Apple iPad είναι εξίσου συμβατό. Η πλοήγηση μπορεί να προβληθεί σε HUD 56″. Το σύστημα λειτουργίας πιλοτηρίου HyperOS τροφοδοτείται από το Qualcomm Snapdragon 8295. Το αυτοματοποιημένο σύστημα οδήγησης (ADAS) Xiaomi Pilot, τροφοδοτείται από δύο μικροεπεξεργαστές Nvidia Orin-X με υπολογιστική ισχύ 508 TOP.
Το Xiaomi Pilot λαμβάνει σήμα από ένα lidar, ραντάρ κυμάτων 3 χιλιοστών, 11 κάμερες HD και 12 ραντάρ υπερήχων. Το σύστημα αυτόνομης οδήγησης περιλαμβάνει οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο, δυνατότητες αυτοστάθμευσης και κλήση αυτοκινήτου. Η οδήγηση στην πόλη θα είναι διαθέσιμη μέχρι το τέλος του 2024, σε περισσότερες από 100 πόλεις στην Κίνα.