STLA SmartCockpit

Η Stellantis παρουσίασε σε παγκόσμια πρεμιέρα προϊόντα λογισμικού που απευθύνονται σε πελάτες B2C και B2B.

Η Stellantis ενισχύει την εμπειρία κινητικότητας των καταναλωτών και των επαγγελματιών ιδιοκτητών οχημάτων μέσω των 14 εμβληματικών μάρκες της και τη σταθερή ροή νέων συνδεδεμένων συστημάτων. Αυτή η προσπάθεια δίνει ώθηση σε έσοδα με υψηλό περιθώριο κέρδους από λογισμικό και συνδεδεμένες υπηρεσίες, που έχουν αυξηθεί κατά 2,5 φορές από το 2021, καθώς ο αριθμός των παγκόσμιων συνδρομητών την ίδια περίοδο αυξήθηκε στα 5 εκατομμύρια.

Ο Chief Software Officer της Stellantis, Yves Bonnefont

«Σε λίγο περισσότερο από μια διετία κάναμε αποφασιστική μεταστροφή από την παραδοσιακή νοοτροπία της αυτοκινητοβιομηχανίας και λειτουργούμε περισσότερο σαν εταιρεία startup, συμπεριλαμβανομένης της έντονης εστίασης στην ταχύτητα και την ανάπτυξη των δυνατοτήτων μας δημιουργίας λογισμικού. Μας παρέχει σημαντική ευελιξία και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για το μέλλον», δήλωσε ο Yves Bonnefont, Chief Software Officer της Stellantis. «Τώρα κάνουμε το επόμενο βήμα, που περιλαμβάνει τεχνολογική ετοιμότητα ενσωμάτωσης των μετασχηματιστικών πλατφορμών τεχνολογίας STLA Brain, STLA SmartCockpit και STLA AutoDrive AI».

Η Stellantis δημιούργησε ίδιες δυνατότητες ανάπτυξης του λογισμικού της, εκμεταλλευόμενη το παγκόσμιο αποτύπωμα των κόμβων ανάπτυξης τεχνολογίας που δραστηριοποιούνται 24/7, δημιουργώντας και προσαρμόζοντας προϊόντα λογισμικού για κάθε πλατφόρμα οχημάτων της εταιρείας.

Η στρατηγική λογισμικού της Stellantis στοχεύει στη δημιουργία περίπου 20 δισ. ευρώ πρόσθετων ετήσιων εσόδων εντός της δεκαετίας.

Συνοπτικά:

  • Τα παγκόσμια έσοδα από λογισμικό αυξήθηκαν 2,5 φορές σε τρία χρόνια με αυξανόμενο περιθώριο κέρδους. Ο συνδεδεμένος στόλος αυτοκινήτων με δυνατότητα δημιουργίας εσόδων αυξάνεται στα 13,8 εκατομμύρια οχήματα
  • Η Stellantis πραγματοποίησε πάνω από 94 εκατομμύρια ασύρματες ενημερώσεις (OTA) το 2023, ενισχύοντας την εμπειρία κινητικότητας των κατόχων
  • Οι χρήστες συνδρομητικών προϊόντων ξεπέρασαν τα 5 εκατομμύρια το 2023
  • Οι τεχνολογικές πλατφόρμες επόμενης γενιάς – STLA Brain, STLA SmartCockpit και STLA AutoDrive – θα κυκλοφορήσουν εντός του 2024
  • Η Stellantis μετασχηματίζει το λογισμικό αυτοκινήτου με εργαλεία σχεδιασμού και δοκιμών μέσω cloud, συμπεριλαμβανομένου του Virtual Engineering Workbench, επιταχύνοντας την ανάπτυξη και βελτιώνοντας την ποιότητα
  • Το παγκόσμιο δίκτυο κόμβων ανάπτυξης τεχνολογίας επιτρέπει δραστηριότητες 24/7, προσαρμόζοντας τα προϊόντα λογισμικού σε κάθε μία από τις πλατφόρμες οχημάτων της εταιρείας
  • Παρουσίασε νέα προϊόντα λογισμικού και συνδεδεμένες λειτουργίες για υπάρχοντα και νέα οχήματα της Stellantis:
    • Το AppMarket στη Βόρεια Αμερική είναι ένας συνεχώς ανανεούμενος κόμβος υπηρεσιών και εμπειριών οχήματος.
    • Το e-ROUTES επιτρέπει τη δρομολόγηση BEV βάσει δεδομένων οχήματος σε πραγματικό χρόνο, μέσω οποιουδήποτε κινητού τηλεφώνου με projected mode στην Ευρώπη.
    • Το Free2move Connect Fleet και το MyTasks παρέχουν στους χρήστες επαγγελματικών οχημάτων ζωντανά δεδομένα.
  • Η Mobilisights επεκτείνει τη βάση πελατών της, χρησιμοποιώντας δεδομένα οχημάτων για βελτίωση προϊόντων και προγραμματισμoύ και δίνει προτεραιότητα στην ιδιωτικότητα, παρέχοντας τη δυνατότητα πιο έξυπνου περιβάλλοντος.
Προηγούμενο άρθροPit Stop για την Οδική Ασφάλεια: Αποτελέσματα
Επόμενο άρθροΠτώση 3% στις ταξινομήσεις της ΕΕ τον Μάιο του 2024