Σε μια εποχή που η ευελιξία, η διαφάνεια και η αποδοτικότητα είναι πιο σημαντικές από ποτέ, η Up Hellas με τις πιο καινοτόμες εταιρικές παροχές στην Ελλάδα, προσφέρει στις επιχειρήσεις έναν νέο τρόπο να ενισχύσουν την εμπειρία των εργαζομένων τους και να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις της σύγχρονης εργασιακής πραγματικότητας.

Ο Τριαντάφυλλος Μπεργελές, εμπορικός διευθυντής της Up Hellas, εξηγεί πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να απλοποιήσουν τη διαχείριση, να μειώσουν το διαχειριστικό κόστος και να αποκτήσουν πλήρη έλεγχο των εταιρικών τους εξόδων, μέσα από μια πλήρως ψηφιακή προσέγγιση, σχεδιασμένη ειδικά για την ελληνική αγορά. Αυτό στην πράξη σημαίνει απλοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών, εξάλειψη πολυπλοκότητας μεταξύ ομάδων και λογιστηρίου και βελτίωση της συνολικής λειτουργίας της επιχείρησης.

Ποιες ήταν οι ανάγκες της αγοράς που οδήγησαν στη δημιουργία της Up Expense;

Για πολλά χρόνια, οι ελληνικές επιχειρήσεις διαχειρίζονταν τα εταιρικά τους έξοδα με τρόπους και χρονοβόρες διαδικασίες, που δεν ανταποκρίνονταν στις σύγχρονες ανάγκες τους. Οι χαμένες αποδείξεις, οι αργές εγκρίσεις και η έλλειψη διαφάνειας στις δαπάνες, προκαλούσαν περιττή γραφειοκρατία και αύξαναν το διαχειριστικό κόστος. Αυτό ακριβώς εντοπίσαμε στην Up Hellas και λανσάραμε πριν από ένα χρόνο την Up Expense, μια πλήρως ψηφιακή λύση εξόδων, που υποστηρίζεται από τις δικές μας business prepaid κάρτες. Η χρήση της επιτρέπει στις επιχειρήσεις να ελέγχουν και να διαχειρίζονται τα έξοδά τους σε πραγματικό χρόνο, ενώ οι εργαζόμενοι τη χρησιμοποιούν για τις συναλλαγές τους, χωρίς να χρειάζεται να κρατούν αποδείξεις ή να περιμένουν αποζημιώσεις, καθώς μπορούν να βγάζουν φωτογραφία τις αποδείξεις από το app, αλλά και το QR της κάθε απόδειξης. Με την Up Expense, οι ελληνικές επιχειρήσεις εκσυγχρονίζουν τη διαχείριση των εξόδων τους, μειώνουν το κόστος λειτουργίας και αποκτούν εργαλεία που τους επιτρέπουν να επικεντρωθούν στην ανάπτυξή τους.

Πώς τα προγράμματα Up Expense Fuel & Fuel+ απλοποιούν τη διαχείριση εξόδων για Fleet Managers;

Η διαχείριση ενός εταιρικού στόλου απαιτεί έλεγχο, διαφάνεια και ευελιξία, καθώς οι Fleet Managers πρέπει να παρακολουθούν καύσιμα, συντήρηση, λειτουργικά έξοδα και εγκρίσεις δαπανών. Η πολυπλοκότητα αυτή καθιστά απαραίτητη μια λύση που μειώνει το διαχειριστικό φόρτο και απλοποιεί την καθημερινότητα. Η Up Expense είναι ιδανική για κάθε επιχείρηση, από μία μεμονωμένη ομάδα έως έναν οργανισμό με 1.000+ εργαζομένους, προσφέροντας την ίδια ευκολία και αποτελεσματικότητα, ανεξαρτήτως μεγέθους επιχείρησης.

Με τα προγράμματα Fuel & Fuel+ της Up Expense, τα εταιρικά οχήματα έχουν όλα όσα χρειάζονται.

  • Το πρόγραμμα Fuel καλύπτει αποκλειστικά τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων και τον ανεφοδιασμό καυσίμων, επιτρέποντας ξεκάθαρη παρακολούθηση των δαπανών καυσίμου.
  • Το πρόγραμμα Fuel+ επεκτείνει την κάλυψη σε όλο το φάσμα της μετακίνησης, όπως, φόρτιση/καύσιμα, διόδια, parking και πλύσιμο οχήματος, παρέχοντας μια ολοκληρωμένη λύση για τη μετακίνηση του στόλου.

Η αποδοχή σε όλα τα Πρατήρια και Σταθμούς Φόρτισης της Ελλάδας εξασφαλίζει ότι οι οδηγοί μπορούν να ανεφοδιάζονται χωρίς περιορισμούς, ενώ η ψηφιακή διαχείριση μέσω του portal της Up Expense προσφέρει πλήρη έλεγχο των συναλλαγών σε πραγματικό χρόνο.

Επιπλέον, οι εργαζόμενοι βγάζουν φωτογραφία τις αποδείξεις τους απευθείας από το mobile app, καταργώντας την ανάγκη για φυσική αποθήκευση και εξαλείφοντας τη διαδικασία δημιουργίας φόρμας εξόδων, στο τέλος του κάθε μήνα.

Με αυτήν τη λύση, οι επιχειρήσεις απαλλάσσονται από τη γραφειοκρατία, αποκτούν απόλυτο έλεγχο και διευκολύνουν τη συνολική διαχείριση του στόλου τους, κάνοντας την καθημερινή τους εργασία πιο αποδοτική.

Πώς εξελίσσονται οι ανάγκες των επιχειρήσεων στη διαχείριση εξόδων και τις εταιρικές παροχές;

Οι εταιρείες σήμερα αναζητούν ευέλικτες, ψηφιακές λύσεις που εξασφαλίζουν διαφάνεια, ασφάλεια και απλότητα. Δεν αρκούνται πλέον σε παραδοσιακές παροχές – θέλουν ολοκληρωμένες λύσεις, που διευκολύνουν την καθημερινότητά τους και βελτιώνουν την εμπειρία των εργαζομένων. Παράλληλα, βλέπουμε ότι η παροχή καινοτόμων εταιρικών benefits παίζει πλέον κρίσιμο ρόλο στη διατήρηση και προσέλκυση ταλέντων. Οι εργαζόμενοι περιμένουν περισσότερα από τον εργοδότη τους – ελκυστικές παροχές που τους διευκολύνουν στην καθημερινότητά τους και προσφέρουν πραγματική αξία.

Η Up Hellas, ως ηγέτης στις εταιρικές παροχές στην Ελλάδα, προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις που καλύπτουν τόσο τις ανάγκες της επιχείρησης όσο και των εργαζομένων:

  • Up Expense για τη διαχείριση εταιρικών εξόδων, δίνοντας πλήρη έλεγχο και διαφάνεια στις δαπάνες.
  • go for EAT, η κάρτα σίτισης με το μεγαλύτερο συμβεβλημένο δίκτυο στην Ελλάδα, που γίνεται δεκτή σε 50.000+ συνεργαζόμενα καταστήματα
  • Up Gift, η κάρτα δώρου που αποτελεί το τέλειο δώρο για επιβράβευση των εργαζομένων
  • Fitpass, μια ευέλικτη λύση Wellness & Fitness, που προσφέρει πρόσβαση σε 200+ χώρους άθλησης πανελλαδικά.

Αυτές οι καινοτόμες λύσεις επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να ενισχύσουν την παραγωγικότητα, να μειώσουν τα κόστη και να επενδύσουν στη δημιουργία ενός ανταγωνιστικού και ελκυστικού εργασιακού περιβάλλοντος.

Με ψηφιακή διαχείριση, απόλυτο έλεγχο και κορυφαίο customer experience, στηρίζουμε τις επιχειρήσεις να εξελιχθούν, να πρωτοπορήσουν και να προσφέρουν τις καλύτερες δυνατές λύσεις στους ανθρώπους τους.

Ανακαλύψτε πώς η Up Expense μπορεί να απλοποιήσει τη διαχείριση των εξόδων μετακίνησης.

Προηγούμενο άρθροBYD Ocean: Πέντε νέα μοντέλα με έμφαση στην παγκόσμια ανάπτυξη (εικόνες)