Η Goodyear αποκάλυψε την τελευταία έκδοση της βραβευμένης σειράς ελαστικών υπερυψηλών επιδόσεων (UHP) Eagle F1, το Eagle F1 Asymmetric 6.

Με νέα τεχνολογία για τη βελτίωση της απόδοσης σε στεγνό οδόστρωμα, το φρενάρισμα και τον χειρισμό σε βρεγμένο οδόστρωμα και με καταλληλότητα τοποθέτησης σε ηλεκτρικά οχήματα, το Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 είναι έτοιμο για όλα.

Το Eagle F1 Asymmetric 6 έχει σχεδιαστεί για να ταιριάζει σε ένα ευρύ φάσμα αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων των hot hatches, των sport compacts, των οικογενειακών αυτοκινήτων, των πολυτελών sedans και των sport coupes, και διαθέτει μια σειρά από καινοτομίες για να εξελίξουν το βραβευμένο Eagle F1 Asymmetric 5. Το αποτέλεσμα είναι ένα ελαστικό που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει σιγουριά στους οδηγούς με τις ικανότητές του στο φρενάρισμα και τον χειρισμό στο βρεγμένο οδόστρωμα και να τους συναρπάζει με τις εξαιρετικές επιδόσεις του στο στεγνό οδόστρωμα και τα sport χαρακτηριστικά του.

Βελτιώνοντας την απόδοση στο στεγνό οδόστρωμα1, το Eagle F1 Asymmetric 6 διαθέτει προσαρμοστικό σημείο επαφής με το οδόστρωμα και βελτιστοποιημένη καμπυλότητα για να προσαρμόζεται στις μεταβολές του φορτίου. Ενώ υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης, το σημείο επαφής του ελαστικού με το οδόστρωμα έχει ένα κανονικό αποτύπωμα, το οποίο αυξάνεται όταν ο οδηγός κάνει έναν ακραίο ελιγμό. Συνεπώς, το σημείο επαφής με το οδόστρωμα προσαρμόζεται στο στυλ οδήγησης και αυξάνεται ανάλογα με τις ανάγκες, προσφέροντας στον οδηγό μεγαλύτερη πρόσφυση και δυνατότητα αντίδρασης σε ακραίους ελιγμούς.

Σε συνθήκες βροχής, το μείγμα του ελαστικού Eagle F1 Asymmetric 6 με καινοτόμο νέο σύστημα ρητίνης επιτρέπει στο ελαστικό να έχει περισσότερες μικρο-επαφές με την επιφάνεια του οδοστρώματος, προσφέροντας στους οδηγούς καλύτερη πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα2. Η τεχνολογία που αναπτύχθηκε για τα ελαστικά UUHP (υπέρ-υπέρ υψηλών επιδόσεων), τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να αποδίδουν τόσο στην πίστα όσο και στο δρόμο, έχει μεταφερθεί στο Eagle F1 Asymmetric 6. Στο Eagle F1 Asymmetric 6, αυτή η τεχνολογία αυξάνει την ευελιξία του ώστε να ταιριάζει ή να είναι πιο ανθεκτικό στα ανώμαλα σημεία του δρόμου3. Αυτό το σύστημα ρητίνης ενισχύει την πρόσφυση των ελαστικών στο οδόστρωμα4.

Κάθε ελαστικό της προϊοντικής γκάμας της Goodyear μπορεί να τοποθετηθεί σε ηλεκτρικά οχήματα, όμως το Eagle F1 Asymmetric 6 έχει σχεδιαστεί ειδικά με γνώμονα τις απαιτήσεις των κατασκευαστών για ηλεκτρικά οχήματα (EV). Το μοτίβο ακύρωσης θορύβου που διαθέτει έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση κατά 1 dB, η οποία αναγράφεται στην ετικέτα του ελαστικού, ενώ η νέα τεχνολογία σύνθετων υλικών μειώνει την αντίσταση κύλισης για να βοηθήσει στην αύξηση της αυτονομίας των EV5. Το αποτέλεσμα είναι ένα ελαστικό που είναι έτοιμο για την επόμενη γενιά αυτοκίνησης.

Ο Laurent Colantonio, Regional Technology Director EMEA, Goodyear δήλωσε: “Το Eagle F1 Asymmetric 6 είναι το πλέον πρόσφατο της βραβευμένης σειράς ελαστικών Eagle F1. Με βασικές καινοτομίες για τη βελτίωση των επιδόσεων στο στεγνό και στο βρεγμένο οδόστρωμα, είναι έτοιμο για τις πιο απαιτητικές επιδόσεις, προσφέροντας στους οδηγούς σιγουριά και ενθουσιασμό. Εμείς στην Goodyear είμαστε υπερήφανοι που συνεργαζόμαστε με κορυφαίους κατασκευαστές οχημάτων Πρώτης Τοποθέτησης (ΟΕΜ) για να προωθήσουμε την επόμενη γενιά αυτοκίνησης- γι’ αυτό το λόγο το Eagle F1 Asymmetric 6 ταιριάζει στις απαιτήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων και είναι έτοιμο να πάει την ηλεκτροκίνηση ένα βήμα πιο μπροστά”.

Το Eagle F1 Asymmetric 6 θα κυκλοφορήσει αρχικά σε 28 διαστάσεις το 1ο τρίμηνο του 2022, με επιπλέον διαστάσεις που θα κυκλοφορήσουν κατά τη διάρκεια του έτους. Μέχρι το 2023, το Eagle F1 Asymmetric 6 θα είναι διαθέσιμο σε περίπου  65 διαστάσεις από 17 έως 22 ίντσες.

Ο αρχικός κατάλογος διαστάσεων για τη κυκλοφορία τον Ιανουάριο του 2022 περιλαμβάνει μια σειρά από δημοφιλείς διαστάσεις 17 και 18 ιντσών, πριν προστεθούν περαιτέρω διαστάσεις 17,18 και 19 ιντσών τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο. Η γκάμα θα επεκταθεί σε διαστάσεις 21 ιντσών τον Απρίλιο.


(1) (2) (3) (4) Σε σύγκριση με τον προκάτοχο Eagle F1 Asymmetric 5. Εσωτερικές δοκιμές, διάσταση 225/45R17, αυτοκίνητο δοκιμής: Volkswagen Golf 8, τοποθεσία δοκιμής: Mireval Test Track.

(5) Μείωση της αντίστασης κύλισης και του θορύβου σε σύγκριση με τον προκάτοχο Eagle F1 Asymmetric 5.

Προηγούμενο άρθροΝέο Citroën C5 Aircross: άνεση, ελκυστική εμφάνιση και στυλ
Επόμενο άρθροIoniq 5 και Staria στην κορυφή των βραβείων Good Design