Η DS Automobiles επιδεικνύει τη διαχρονική διάθεσή της για υψηλές επιδόσεις στην Έκθεση Rétromobile 2023, όπου εκτίθενται τέσσερα μοντέλα, δύο “εργαστήρια” κορυφαίας τεχνολογίας και δύο μοντέλα παραγωγής, που έχουν όλα ως κοινό παρονομαστή τις υψηλές επιδόσεις.
SM Prototype (1973)
- 2θυρο, 2θέσιο coupe
- Κινητήρας Maserati 3,0 λίτρων με τέσσερις εκκεντροφόρους, 3 διπλά Weber, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο. Ισχύς: 340 ίπποι.
- Υδραυλική ανάρτηση εμπρός και πίσω.
- Μήκος: 4,35m – Πλάτος: 1,71m – Ύψος: 1,10m – Βάρος: 1.169 kg.
- Μέγιστη ταχύτητα: 285 km/h.
Το πρότυπο αυτό, σχεδιάστηκε για να δοκιμάζεται η ακραία επιτάχυνση που προσφέρουν οι 340 ίπποι, η πρόσφυση και η σταθερότητα που μπορεί να εξασφαλίσει η υψηλή τεχνολογία της ανάρτησης, στις πολύ υψηλές ταχύτητες κίνησης. Μέσω ειδικών οργάνων μέτρησης, στο SM Prototype οι τεχνικοί της εταιρείας μπορούσαν να κάνουν δυναμικές επεμβάσεις στις ρυθμίσεις της ανάρτησης, κατά τη διάρκεια μιας διαδρομής. Χάρη στο πρωτότυπο αυτό, η εταιρεία εξέλιξε ιδανικά τις αγωνιστικές εκδόσεις των SM.
DS E-Tense Performance (2022)
- 2θυρο, 2θέσιο coupe
- Ηλεκτροκινητήρες με 340 (εμπρός) και 475 (πίσω) ίππους.
- Συνολική ισχύς: 815 ίπποι.
- Μήκος: 4,70 m – Πλάτος: 1,95 m – Ύψος: 1,28 m – Βάρος: 1.250 kg.
- Μέγιστη ταχύτητα: 250 km/h.
Σχεδιασμένο ως εργαστήριο υπερυψηλών επιδόσεων, το DS E-Tense Performance σχεδιάστηκε από την DS Performance ύστερα από την κατάκτηση δύο παγκόσμιων τίτλων οδηγών και δύο ομάδων στο Πρωτάθλημα της Formula E. Κατά τη διάρκεια των αρχικών δοκιμών του, το DS E-Tense Performance έχει ήδη καλύψει περισσότερα από 3.000 χιλιόμετρα, έχοντας την ικανότητα να επιταχύνει από στάση έως τα 100 km/h σε 2,0 δευτερόλεπτα. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες με συνδυασμένη ισχύ 815 ίππων.
DS 21 Pallas Injection Électronique (1970)
- 4θυρο, 5θέσιο Saloon
- Κινητήρας 2,2 λίτρων, ηλεκτρονικός ψεκασμός. Ισχύς: 139 ίπποι.
- Υδραυλική ανάρτηση εμπρός και πίσω.
- Μήκος: 4,80 m – Πλάτος: 1,79 m – Ύψος: 1,47 m – Βάρος: 1.170 kg.
- Τελική ταχύτητα: 185 km/h.
Σημείο αναφοράς για έναν αιώνα αυτοκίνησης, το DS καθιερώθηκε ως μυθικό μοντέλο, από την πρώτη του κιόλας εμφάνιση στο Παρίσι το 1955. Ένας επαναστατικός σχεδιασμός και κορυφαία τεχνολογία σε κάθε τομέα. Εμφανίστηκε για πρώτη φορά με κινητήρα 75 ίππων, ενώ το Σεπτέμβριο του 1969, έγινε το πρώτο γαλλικό αυτοκίνητο παραγωγής που προσέφερε ηλεκτρονικό ψεκασμό, φτάνοντας σε ισχύ τους 139 ίππους με κινητήρα 2.175 cc.
DS 9 E-Tense 4×4 360 (2022)
- 4θυρο, 5θέσιο Saloon
- Plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης με κινητήρα 1.598cc 200 ίππων και δύο ηλεκτροκινητήρες με 100 (εμπρός) και 113 (πίσω) ίππους. Συνδυαστική ισχύς: 360 ίπποι.
- DS Active Scan Suspension με προγνωστική ανάγνωση του οδοστρώματος μέσω κάμερας.
- Μήκος: 4,93 m – Πλάτος: 1,93 m – Ύψος: 1,46 m – Βάρος: 1.931 kg.
- Τελική ταχύτητα: 250 km/h.
Το DS 9 αξιοποιεί την αριστεία της γαλλικής τεχνογνωσίας στην πολυτέλεια με ένα μοναδικό εσωτερικό, σχεδιασμένο και επενδυμένο από την ομάδα Colors & Materials και των κορυφαίων τεχνιτών για τις ταπετσαρίες της DS Automobiles. Είναι και αυτό προϊόν του τμήματος DS Performance και προβάλλει την ασυναγώνιστη τεχνολογία της DS Automobiles. Με κινητήρα βενζίνης PureTech 200 ίππων σε συνδυασμό με δύο ηλεκτροκινητήρες το DS 9 E-Tense 4×4 360 επιδεικνύει κορυφαία απόδοση και ανάλογες επιδόσεις (0-100 km/h σε 5,6 δευτερόλεπτα).