Η κινεζική CATL (Contemporary Amperex Technology Co. Limited) παρουσίασε ένα νέο πλαίσιο (σασί) για ηλεκτρικά οχήματα, με ενσωματωμένη μπαταρία, αρκετά ισχυρό, ώστε να αντέχει σε πυρκαγιές ή εκρήξεις από συγκρούσεις μεγάλης έντασης.

Η CATL ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο ανακοίνωσε ότι έχει υπογράψει με την κινεζική μάρκα ηλεκτρικών οχημάτων Avatr, η οποία ανήκει εν μέρει στην Chongqing Changan Automobile Co, συμφωνία για την από κοινού ανάπτυξη αυτοκινήτων που βασίζονται σε αυτό το νέο πλαίσιο.

Είναι μοναδικό, σύμφωνα με δήλωση της CATL σε μέσα ενημέρωσης στις 24 Δεκεμβρίου, καθώς μπορεί να αποσυνδεθεί από το πάνω μέρος του αμαξώματος ενός οχήματος και να απορροφήσει καλύτερα την ενέργεια από μετωπικές συγκρούσεις έως και 120 χλμ/ώρα. Η μπαταρία παραμένει ανέπαφη, όπως προέκυψε από σχετικό βίντεο.

Ο κίνδυνος πυρκαγιάς μπαταριών EV, οι οποίες είναι δύσκολο να σβήσουν, λειτουργεί αποτρεπτικά για ορισμένους υποψήφιους αγοραστές. Στη Νότια Κορέα, για παράδειγμα, μια πυρκαγιά σε μπαταρία μιας Mercedes που δεν φόρτιζε καν, επέφερε πτώση στις πωλήσεις και αύξησε τους φόβους για τα ηλεκτρικά οχήματα.

Η κινεζική CATL προχωρεί πέρα ​​από την απλή κατασκευή μπαταριών για EV και την αποθήκευση ενέργειας, εν μέσω επιβράδυνσης της ζήτησης για αυτοκίνητα αμιγώς ηλεκτρικά και της αναζωπύρωσης της δημοτικότητας των υβριδικών. Πολύ πρόσφατα, αποκάλυψε την υπηρεσία ανταλλαγής μπαταριών τελευταίας γενιάς με την ανταγωνιστική της Nio Inc., ενώ λίγο παλιότερα, είχε δηλώσει ότι εργαζόταν πάνω σε μια μπαταρία που θα μπορούσε μια μέρα να τροφοδοτεί ένα αεροσκάφος.

Η συνδρομητική υπηρεσία μπαταρίας της εταιρείας σχεδιάζει να έχει 1.000 σταθμούς ανταλλαγής μπαταριών μέχρι το τέλος του 2025 και έως και 40.000 με την πάροδο του χρόνου. Αυτό θα βοηθήσει στην υιοθέτηση των EV και στη μείωση του κόστους των αυτοκινήτων, δεδομένου ότι η μπαταρία είναι το πιο ακριβό εξάρτημα, ελπίζει η CATL.

 

Προηγούμενο άρθρο«Πράσινα Ταξί»: Παράταση της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων
Επόμενο άρθροΤο Λονδίνο θα επανεξετάσει τους στόχους πωλήσεων EV – Οι κατασκευαστές δεν μπορούν να ανταποκριθούν