Η Cadillac αγωνίστηκε για δεκαετίες για να κερδίσει μια σταθερή βάση στην Ευρώπη. Για να το αλλάξει αυτό, η αμερικανική premium μάρκα λανσάρει μια σειρά από πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα που επωφελούνται από την επένδυση 35 δισεκατομμυρίων δολαρίων της μητρικής General Motors σε προηγμένη τεχνολογία.

Η Cadillac έχει ξεκινήσει πωλήσεις στη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ελβετία και τη Σουηδία. Κορυφαία περίπτωση είναι το Lyriq, το οποίο είχε όγκο πωλήσεων 167 μονάδων μέχρι τον Οκτώβριο, κατατάσσοντάς το ως το Νο. 12 στην κατάταξη των πωλήσεων ως πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο από τα 14 στην κατηγορία των premium μεγάλων SUV.

Το Optiq θα είναι το επόμενο λανσάρισμα της Cadillac στην Ευρώπη. «Δεν πρόκειται να σταματήσουμε εκεί. Είμαστε σίγουρα εδώ μακροπρόθεσμα», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της General Motors Europe, Pere Brugal. Το 54χρονο στέλεχος περιέγραψε το σχέδιο της Cadillac να «αιχμαλωτίσει τις καρδιές και τα μυαλά των πελατών στην Ευρώπη».

Σημειώνεται ότι η Cadillac έχει εφαρμόσει μια ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ για να τοποθετηθεί ως παγκόσμιος ηγέτης στα πολυτελή οχήματα. Η εταιρεία εστιάζει στην παροχή υψηλής ποιότητας και αξίας για να κερδίσει την αφοσίωση των πελατών. Χρησιμοποιεί στρατηγικές τμηματοποίησης, στόχευσης και τοποθέτησης για να προσελκύσει το επιθυμητό κοινό της.

Οι επιτυχημένες καμπάνιες μάρκετινγκ, η δέσμευση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι τακτικές SEO, οι συνεργασίες με influencers, οι στρατηγικές ηλεκτρονικού εμπορίου, οι εφαρμογές για κινητά και το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι βασικά στοιχεία της προσέγγισης της Cadillac.

Η συνεχής καινοτομία και η προσαρμογή στις μεταβαλλόμενες τάσεις των καταναλωτών είναι ζωτικής σημασίας για τη μελλοντική επιτυχία της.

Προηγούμενο άρθροFord: Έτοιμο το ηλεκτρικό Puma Gen-E
Επόμενο άρθροHyundai: Φορτηγά κυψελών καυσίμου υδρογόνου XCIENT