Η αποκάλυψη της σιλουέτας του Renault Austral από τον Gilles Vidal. Ο Διευθυντής Σχεδιασμού της Renault, φωτίζει τη σχεδίαση του νέου SUV, που αποτελεί το επόμενο βήμα της επιθετικής στρατηγικής της Renault στην κατηγορία C.

«Κομψό και τεχνολογικό». Χρησιμοποιώντας αυτούς τους όρους, ο Gilles Vidal, μιλά για το πιο σύγχρονο C-SUV της μάρκας, το καινούργιο Renault Austral. Βασιζόμενες στα στοιχεία του σύγχρονου μοντέλου (βλ. Kadjar), οι ομάδες σχεδίασης προσπάθησαν να δημιουργήσουν ένα μοντέρνο και εκλεπτυσμένο όχημα υψηλής ποιότητας.

Θελκτική και ποιοτική σχεδίαση

Οι σχεδιαστές βασίστηκαν στα χαρακτηριστικά που προσελκύουν τόσους πολλούς αγοραστές στα μοντέλα SUV – αναλογίες, μεγέθη, πρόβολοι, μέγεθος τροχών – και επικεντρώθηκαν στο να δώσουν στις γραμμές των ώμων μια πιο μυώδη εμφάνιση. Το όχημα που προκύπτει είναι ένα SUV γεμάτο χαρακτήρα, που όμως παραμένει διακριτικό. Ακμαίο, αθλητικό και μοντέρνο, το ολοκαίνουργιο Renault Austral έχει ενδιαφέρουσες  αναλογίες που το κάνουν να φαίνεται στιβαρό, αλλά και ευέλικτο.

Η σχεδίαση των οχημάτων της Renault μπαίνει σε νέα εποχή. Ως εκ τούτου, οι γραμμές που διασχίζουν την κορυφή των θόλων των τροχών δημιουργούν μια σύγχρονη δομή και ένα ισχυρό και προσεγμένο στη λεπτομέρεια σχέδιο, στο προφίλ του αυτοκινήτου. Οι δυναμικές γραμμές του Austral αντικατοπτρίζουν άμεσα τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της εταιρείας.

«Το Renault Austral συνδυάζει ισχυρά στιλιστικά στοιχεία που του χαρίζουν μια δυναμική και κομψή εμφάνιση. Η προσοχή που έχει δοθεί στην ποιότητά του, φαίνεται με την πρώτη ματιά. Μειώσαμε τα κενά ανάμεσα στα πάνελ του αμαξώματος, ενώ τελειοποιήσαμε τα φλας ώστε να αναδύεται μια έντονη ποιοτική αίσθηση», είπε ο κ. Vidal.

Τα στιλιστικά χαρακτηριστικά του νέου Renault Austral περιλαμβάνουν μια καθαρή, δομημένη πτυχή που εκτείνεται κατά μήκος του κάτω τμήματος του αμαξώματος. Αυτό δημιουργεί γωνία στο μπροστινό μέρος του οχήματος, χαρίζοντας στη σιλουέτα ένα δυναμικό πλεονέκτημα. Αυτή η νέα σχεδιαστική και μορφολογική γλώσσα διαφέρει από τις παραδοσιακές οριζόντιες γραμμές που συνήθιζαν να διατρέχουν το αμάξωμα, παράλληλα με το έδαφος. Έτσι, όταν το παρατηρείς από το πλάι, το Austral φαίνεται να κινείται προς τα εμπρός, ακόμα και όταν είναι σταματημένο.

Σύγχρονο και τεχνολογικά προηγμένο

Τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά του Austral αποτυπώνονται με εύγλωττο τρόπο στα εντυπωσιακά, εμπρός και πίσω, φωτιστικά. Τα δύο μεγάλα πίσω φώτα, σχήματος C, συγχωνεύονται με το λογότυπο του αυτοκινήτου με εντυπωσιακό τρόπο. Ο μπροστινός σχεδιασμός είναι ανάλογα εντυπωσιακός, με τα προκλητικά φωτιστικά και τα στοιχεία της νέας μάσκας.

Έχοντας κάνει την εμφάνισή της, για πρώτη φορά, στο νέο Renault Mégane E-TECH Electric, η τεχνολογία Micro-optic αξιοποιεί το plexiglass, με  γραμμές και σχέδια που είναι χαραγμένα απευθείας στην επιφάνεια και στο εσωτερικό του. Όταν φωτίζονται από τα φώτα LED, οι γραμμές αυτές λάμπουν, δημιουργώντας μια ζωντανή, άμεσα αναγνωρίσιμη εικόνα.

Συνολικά, η τεχνολογική δεξιοτεχνία και η επιθυμία να ξεχωρίζει σε όλους τους τομείς, αποτέλεσαν τη βάση πίσω από τη σχεδίαση του Austral.

Ένα σύγχρονο και πλήρως διαμορφώσιμο κουκούλι

Η εσωτερική σχεδίαση του Austral έχει όλα τα παραδοσιακά διακριτικά ενός SUV. Η αρχιτεκτονική του ταμπλό του χαρίζει μια λιτή και «απλωμένη» εμφάνιση,  ενώ η σύνδεσή του με τα πάνελ των θυρών δίνει στους μπροστινούς επιβάτες μια ξεχωριστή αίσθηση. Οι πόρτες που έχουν ψηλά τη γραμμή των παραθύρων, δημιουργούν μια αίσθηση ασφάλειας.

Η καμπίνα των επιβατών διαθέτει πολλούς αποθηκευτικούς χώρους, ξεκινώντας από το φαρδύ συρόμενο μπράτσο που μπορεί να παρέχει επιπλέον χώρο αποθήκευσης και κάνει τη χρήση του συστήματος πολυμέσων OpenR Link απλούστερη. Η κονσόλα διαθέτει δύο μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους και μια βάση για την τοποθέτηση, αλλά και την επαγωγική φόρτιση του smartphone. Συνδυαστικά, το εσωτερικό του ολοκαίνουριου Renault Austral διαθέτει περισσότερα από 30 λίτρα αποθηκευτικών χώρων για μικροαντικείμενα.

Προκειμένου να επιτευχθεί η μέγιστη αίσθηση θαλπωρής στο εσωτερικό, ένα ειδικά επεξεργασμένο ύφασμα καλύπτει την οροφή και τις μπροστινές κολόνες. Στο μπροστινό μέρος, κάθε επιβάτης έχει άφθονο και εργονομικά σχεδιασμένο χώρο. Το πίσω μέρος είναι επίσης ευρύχωρο, καθώς, μάλιστα, δεν υπάρχει τούνελ μετάδοσης. Επίσης, το πίσω κάθισμα του νέου Austral είναι συρόμενο και πτυσσόμενο, ενώ λειτουργεί με το πάτημα ενός κουμπιού. Τα καθίσματα έχουν σχεδιαστεί με ιδανικό τρόπο, καθιστώντας ευκολότερη την αλληλεπίδραση των επιβατών.

«Όταν δημιουργήσαμε το σαλόνι του ολοκαίνουργιου Renault Austral, τα τρία θέματα που μας απασχόλησαν περισσότερο ήταν η αντίληψη του χώρου, η δυναμική σχεδίαση και η δημιουργία μιας αίσθησης θαλπωρής και ασφάλειας. Και όλα αυτά με βάση τα πιο υψηλά πρότυπα ποιότητας. Είμαστε περήφανοι για το αποτέλεσμα: Το ολοκαίνουργο Renault Austral είναι άνετο και γεμάτο τεχνολογία. Οι επιβάτες βρίσκονται στο επίκεντρο της εμπειρίας, απολαμβάνοντας την αίσθηση ότι μοιράζονται το χώρο, ενώ ταυτόχρονα έχουν και τον ατομικό τους χώρο, την ώρα που το cockpit αποπνέει ηρεμία και είναι σχεδιασμένο με βάση τη λογική», δήλωσε η Agneta dahlgren, Renault Design Project Director.

Άνεση και τεχνολογία προσαρμοσμένη στις ανάγκες του χρήστη

Στο άνετο και φιλόξενο εσωτερικό, οι επιβάτες μπορούν να χαλαρώσουν και να απολαύσουν την εκπληκτική εμπειρία που προσφέρει η μεγάλη οθόνη OpenR, που είναι μία από τις μεγαλύτερες και πιο καινοτόμες στην αγορά και χωρίς αμφιβολία η πιο φιλική προς το χρήστη.

Η διαμόρφωση της σε σχήμα «L», που περιλαμβάνει τον κεντρικό πίνακα οργάνων και το σύστημα infotainment, εκτείνεται σε 24,3 ίντσες, παρέχοντας ευκολία πρόσβασης στην πληροφορία, διαύγεια, διαισθητική λειτουργία και πλήρη συνδεσιμότητα. Παράλληλα, φιλοξενεί χειριστήρια για σχεδόν όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου, ώστε οι υπόλοιπες επιφάνειες να είναι πιο λιτές σχεδιαστικά.

Το state of the art λογισμικό του νέου Austral, αξιοποιεί το λειτουργικό Google Automotive Services , ενώ το συνολικό αποτέλεσμα είναι τόσο λαμπερό και χωρίς αντικατοπτρισμούς που δεν καθίσταται αναγκαία η χρήση επιπλέον γίσου από πάνω για να το προστατεύει από το φως.

Εκτός από την πολύ μοντέρνα εμφάνιση, το ταμπλό φιλοξενεί διακριτικά ενσωματωμένους κάθετους αεραγωγούς, ενώ το περίγραμμα γύρω από την οθόνη είναι εξαιρετικά λεπτό και απόλυτα διαφανές. Το τιμόνι είναι τετραγωνισμένο και ελαφρώς πιο επίπεδο στο κέντρο του, για να ενισχύσει την οδηγική απόλαυση, παρέχοντας, παράλληλα, στον οδηγό ανεμπόδιστη θέα στην οθόνη του ταμπλό.

Πλήρες συνδεδεμένων και έξυπνων λύσεων, το OpenR Link περιλαμβάνει το Android Auto και το Apple CarPlay, καθώς και λειτουργία αναζήτησης Google και Google Maps. Η οθόνη του OpenR είναι τόσο ομαλή και απλή στη χρήση, όσο σε ένα smartphone, ενώ αποτελεί μια από τις σπουδαιότερες τεχνολογικές καινοτομίες της Renault τα τελευταία χρόνια.

 

Προηγούμενο άρθροΕνισχύθηκε η Europ Assistance Greece το 2021
Επόμενο άρθροTo Kia EV6 “Car of the Year” των 2022 What Car? Awards