
Η Hyundai Motor Company παρουσίασε πριν το καλοκαίρι το νέο βαρέως τύπου φορτηγό υδρογόνου XCIENT Fuel Cell Class-8 στην Έκθεση Advanced Clean Transportation (ACT) 2025 στην Anaheim της Καλιφόρνια, επιβεβαιώνοντας τη συνεχιζόμενη δέσμευσή της για την επέκταση της δραστηριότητάς της στο υδρογόνο στη Βόρεια Αμερική.
Σύμφωνα με τη δέσμευσή της για την προώθηση των καθαρών logistics μέσω της κινητικότητας με υδρογόνο, η Hyundai Motor παρουσίασε το νέο βαρέως τύπου φορτηγό XCIENT Fuel Cell μαζί με το προηγμένο σύστημα κυψελών καυσίμου που διαθέτει.
Το μοντέλο αυτό, που αρχικά παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο στην ACT Expo 2024, έχει σχεδιαστεί ειδικά για την αγορά της Βόρειας Αμερικής.
Το XCIENT Fuel Cell είναι το πρώτο φορτηγό βαρέως τύπου με υδρογόνο που παράγεται μαζικά παγκοσμίως, προωθώντας τη μεταφορά εμπορευμάτων χωρίς εκπομπές ρύπων από την εξάτμιση.
Από την έναρξή του το 2020, έχει αναπτυχθεί σε 13 χώρες, διανύοντας πάνω από 13 εκατομμύρια χιλιόμετρα συνολικά, κυρίως στην Ελβετία, όπου ξεκίνησε, δείχνοντας την αφοσίωση της Hyundai στην καθαρή μετακίνηση μέσω δημόσιων-ιδιωτικών συνεργασιών.
Προδιαγραφές Hyundai XCIENT Fuel Cell:
Δύο συστοιχίες κυψελών υδρογόνου (2Χ90 kW), ισχύς συστήματος 180 kW Μπαταρία 72 kWh
Ηλεκτροκινητήρας 350 kW, με ροπή 2.237 Nm
Αυτονομία 740 χλμ.
10 δεξαμενές υδρογόνου (περίπου 68 kg)
«Τράκτορας» Class-8 για τη Βόρεια Αμερική
Μικτό βάρος συνδυασμού έως 15,4 τόνοι.