Η Hyundai Motor Company ανακηρύχθηκε κορυφαία Mass-Market μάρκα για την τεχνολογική της καινοτομία στη μελέτη «2025 U.S. Tech Experience Index (TXI) StudySM» της J.D. Power για έκτη συνεχόμενη χρονιά, ενισχύοντας την ηγετική της θέση στην καινοτομία της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Στο 10ο έτος της, η μελέτη TXI αξιολογεί πόσο αποτελεσματικά οι αυτοκινητοβιομηχανίες εισάγουν νέες τεχνολογίες, αξιολογώντας την καινοτομία, την εκτέλεση και την αξία των προηγμένων χαρακτηριστικών, με βάση τα σχόλια των πελατών.

Η απόδοση της Hyundai Motor στη μελέτη TXI των ΗΠΑ για το 2025 υπογραμμίζει την ισχύ της στην διάθεση διαισθητικής, αξιόπιστης και αποτελεσματικής τεχνολογίας σχεδιασμένης για την καθημερινή οδήγηση.

  • Προηγούμενο άρθροH Kinsen Hellas σε Αυστρία και Ουγγαρία: Εξαγορά θυγατρικής της Europcar Mobility Group
    Επόμενο άρθροGeely: Nέο Digital Showroom για το EX5