Ο κατασκευαστής ελαστικών Hankook λανσάρει τη νέα θυγατρική της Optimo στην Ευρώπη.

Αυτή η στρατηγική κίνηση θα αυξήσει το μερίδιο αγοράς της Hankook και θα καλύψει καλύτερα τις ανάγκες των πελατών με ένα διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο επωνυμιών. Η Optimo συμπληρώνει τις υπάρχουσες premium και συνεργαζόμενες μάρκες της Hankook που επικεντρώνονται στα ελαστικά επιβατικών αυτοκινήτων, προσφέροντας επαρκή κάλυψη της αγοράς με βασικά προϊόντα σε ένα τμήμα που παρουσιάζει αυξανόμενη ζήτηση. Το όνομα Optimo είναι εμπνευσμένο από ένα από τα εξαιρετικά επιτυχημένα παραδοσιακά all season ελαστικά όλων των εποχών της Hankook.

Προηγούμενο άρθροΣτο στόχαστρο του Τραμπ τα EV – Πιθανό εμπόδιο το Κογκρέσο
Επόμενο άρθροNέο προωθητικό για όλα τα E-hybrid CUPRA