Την κορυφή μεταξύ όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών στην ευρωπαϊκή αγορά επιβατικών αυτοκινήτων, κατέκτησε ο Όμιλος Volkswagen.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της ACEA, το πρώτο τρίμηνο του 2025, πέτυχε 724.045 ταξινομήσεις (+4,8%), αυξάνοντας στο 26,7% το μερίδιό του.

Η μάρκα Volkswagen παραμένει η Νο1 μάρκα στην Ευρώπη, με 301.586 νέες ταξινομήσεις και αύξηση +9,8% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2024, με το μερίδιό της στην Ευρωπαϊκή αγορά να διαμορφώνεται στο 11,1%.

Η Skoda Auto διατήρησε την απόδοσή της με 163.315 μονάδες, -σταθερά 4η μάρκα της Ευρώπης-, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι τον φετινό Μάρτιο είχε αύξηση 12,4% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα το 2024. Η Audi ενίσχυσε περαιτέρω την παρουσία της στην premium κατηγορία με 128.331 ταξινομήσεις (αύξηση +0,8%).

Σημειώνεται ότι κατά το πρώτο τρίμηνο του 2025, η ευρωπαϊκή αγορά επιβατικών αυτοκινήτων παρουσίασε συνολική κάμψη -1,9%, συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2024. Παρά τη συνεχιζόμενη οικονομική αβεβαιότητα, η στροφή προς την ηλεκτροκίνηση ενισχύθηκε σημαντικά, καθώς οι ταξινομήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων (BEV) αυξήθηκαν κατά +23,9%, κατακτώντας το 15,2% της αγοράς, ενώ τα υβριδικά μοντέλα ενισχύθηκαν κατά 20,7%, φθάνοντας συνολικά το 35,5%. Αντίθετα, οι ταξινομήσεις οχημάτων με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ σημείωσαν πτώση, περιοριζόμενες στο 38,3% του συνόλου.

Όπως τονίζουν τα στελέχη της Volkswagen, η πρωτοκαθεδρία μάρκας και Ομίλου αντανακλά τη στρατηγική υπεροχή τους στην εποχή της πράσινης μετάβασης, εδραιώνοντας την εμπιστοσύνη των Ευρωπαίων οδηγών και ενισχύοντας την τεχνολογική πρωτοπορία.

  • Προηγούμενο άρθροAumovio από την Continental
    Επόμενο άρθροBYD Dolphin Mini: “Πανευρωπαϊκή” στα τέλη Μαίου