Το πάνελ με τίτλο “Public infrastructure: challenges and resilience strategies”, όπου εξετάστηκαν οι μηχανισμοί χρηματοδότησης, οι τρέχουσες προκλήσεις και οι στρατηγικές ανθεκτικότητας για τα έργα υποδομής, βρέθηκε στο επίκεντρο των συζητήσεων του πρόσφατου συνεδρίου του ECONOMIST, “Greece Transportation and Infrastructure Summit – Priorities for connectivity in Europe”.

Στο πάνελ συμμετείχαν εκπρόσωποι της κυβέρνησης, της πολιτικής και των φορέων υλοποίησης μεγάλων έργων. Μεταξύ άλλων, ο Δημήτρης Αναγνώπουλος (Γενικός Γραμματέας Υποδομών, Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών), αναγνωρίζοντας ότι ο τομέας των δημοσίων έργων, μετά τη δοκιμασία της οικονομικής κρίσης, βρίσκεται πλέον σε αναπτυξιακή τροχιά, παρουσίασε ένα ευρύ φάσμα έργων που υλοποιεί το Υπουργείο, τονίζοντας το ισχυρό περιφερειακό και αναπτυξιακό τους αποτύπωμα.

Ο Παναγιώτης Τερεζάκης (Διευθύνων Σύμβουλος ΟΣΕ) υπογράμμισε την κομβική θέση της Ελλάδας και τον κρίσιμο ρόλο που καλείται να διαδραματίσει ο σιδηρόδρομος στην ανάδειξή της ως διαμετακομιστικού κέντρου. Αναγνώρισε τις μεγάλες προκλήσεις που αντιμετώπισε ο ΟΣΕ τα τελευταία χρόνια, με το δυστύχημα των Τεμπών και τις φυσικές καταστροφές (Daniel, Elias) να πλήττουν το δίκτυο, επιδεινώνοντας τις ήδη υπάρχουσες δυσκολίες από την πανδημία και τον πόλεμο.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Γιώργος Σπηλιόπουλος ανέφερε ότι ο εκσυγχρονισμός των αστικών συγκοινωνιών βασίζεται στην πλήρη ανανέωση του στόλου οχημάτων και συρμών, στην εκπόνηση του «Στρατηγικού Σχεδίου Μεταφορών Αττικής», στη ψηφιοποίηση και εφαρμογή νέων τεχνολογιών (tap & pay, MaaS, ABT/αποϋλοποίηση καρτών ATH.ENA card) και στην ανάπτυξη νέας εργασιακής κουλτούρας, με σεβασμό στον επιβάτη.

Προηγούμενο άρθροΣυνεργασία Hyundai – Asphalt Legends Unite
Επόμενο άρθροRenault επαγγελματικά E-Tech: Trafic, Goelette και Estafette