Αν είστε επαγγελματίας του remarketing, το Remarketing Summit (22 Οκτωβρίου, Λουξεμβούργο) είναι το σημείο συνάντησης όπου συγκεντρώνετε τις γνώσεις που χρειάζεστε για να επιτύχετε στον κλάδο σας.

Υπάρχουν πολλοί καλοί λόγοι για να συμμετάσχετε. Ένας από αυτούς είναι ο εξής. Ένας από τους ειδικούς του κλάδου που θα μοιραστούν τη γνώση και την εμπειρία τους με τους συμμετέχοντες είναι ο Octavian Chelu, Διευθυντής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών στη Frost & Sullivan. Η ομιλία του τιτλοφορείται «Πέρα από το Λίθιο: Το μελλοντικό τοπίο των τεχνολογιών μπαταριών BEV».

Μπορείτε να μας πείτε λίγα περισσότερα για τη συμβολή σας;

«Θα παρουσιάσω μια γρήγορη, εικοσάλεπτη επισκόπηση του πού κατευθύνεται πραγματικά η τεχνολογία μπαταριών BEV: ποια είναι η σημερινή θέση των LFP και NMC, τι είναι ρεαλιστικό όσον αφορά τις στερεάς κατάστασης και τις νάτριο-ιόν (και τα πρώιμα σήματα για λίθιο-θείο), πώς αλλάζουν οι στρατηγικές προμηθευτών και OEM, ποιοι τύποι κυψελών θα κυριαρχούν έως το 2030, και ποια είναι η πορεία κόστους και τοπικοποίησης σύμφωνα με την πολιτική της ΕΕ. Ο στόχος είναι να προσφέρω μια καθαρή, χρονικά συγκεκριμένη εικόνα του ποιες χημείες θα τροφοδοτούν ποια οχήματα — και πότε.»

Γιατί οι επαγγελματίες του remarketing θα πρέπει να παρακολουθήσουν την ομιλία σας;

«Επειδή η χημεία αρχίζει να θέτει τους κανόνες για τα εισερχόμενα αποθέματα BEV. Θα αποκτήσετε ένα ρεαλιστικό χρονοδιάγραμμα για τις στερεάς κατάστασης και νάτριο-ιόν, ώστε να μη βασίζεστε στην υπερβολική δημοσιότητα· μια καθαρή εικόνα για τη σύγκριση LFP έναντι NMC ανά κατηγορία, ώστε να γνωρίζετε τι έρχεται στις αγορές σας· και έναν γρήγορο χάρτη των προμηθευτών κυψελών πίσω από τα ευρωπαϊκά προγράμματα, ώστε να μπορείτε να προβλέπετε μορφές συστοιχιών και αναβαθμίσεις. Εν συντομία: λιγότερες υποθέσεις, καλύτερος σχεδιασμός για το μέλλον.»

Τι προσδοκάτε προσωπικά από το Remarketing Summit;

«Πρώτον, μια καθαρή κατανόηση του πού υπάρχει έλλειψη ή υπερπροσφορά αποθέματος μεταξύ ICE, υβριδικών και BEV, ανά ηλικιακή κατηγορία και χώρα, ώστε οι εκτιμήσεις για την επόμενη περίοδο να βασίζονται στην πραγματικότητα.
Δεύτερον, να δούμε τα εγχειρίδια λειτουργίας των διαχειριστών που μειώνουν σήμερα τον χρόνο κύκλου: ποιες αλλαγές έγιναν στη βαθμολόγηση, στην έγκριση ADAS, στις μεταφορές και στα έγγραφα — και σε ποιο βαθμό.
Τρίτον, τη μετατόπιση των καναλιών: πώς τα άμεσα προγράμματα των OEM, οι μεγάλες λιανικές ομάδες και οι νέοι Κινέζοι παίκτες αναδιαμορφώνουν τα περιθώρια κέρδους και τη δομή της αγοράς μεταχειρισμένων.»

Το Remarketing Summit πραγματοποιείται την πρώτη από τις δύο Fleet Europe Days (22-23 Οκτωβρίου, Λουξεμβούργο).

  • Προηγούμενο άρθροΤο μέλλον των στόλων «επί τάπητος» – Κορυφαίο γεγονός για την Κοινότητα Fleet & Mobility
    Επόμενο άρθροTο πρώτο ΕΚΟ Flagship πρατήριο στην Κηφισιά – Καινοτομία, βιωσιμότητα και υπηρεσίες