Ford Mustang Mach-E, βοηθά τους εκπαιδευόμενους οδηγούς

Η Ford Mustang Mach-E, με τη μεγάλη ηλεκτρική της αυτονομία, βοηθά τους εκπαιδευόμενους οδηγούς να προσεγγίσουν το ηλεκτρικό μέλλον.

Πολλοί μαθητευόμενοι οδηγοί που τώρα πιάνουν το τιμόνι για πρώτη φορά θα οδηγούν μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα όταν πάρουν το δίπλωμά τους. 1 Τώρα, τρεις σχολές οδήγησης στη Νορβηγία και μία στην Ολλανδία, ηγούνται μιας επανάστασης στην εκπαίδευση των οδηγών της ηλεκτρικής γενιάς “Generation E”, επιλέγοντας την Ford Mustang Mach-E ως το ιδανικό αυτοκίνητο για τους εκπαιδευόμενους.

Για τους εκπαιδευτές και τους ιδιοκτήτες σχολών οδήγησης, η μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία του οχήματος, σε συνδυασμό με το χαμηλότερο λειτουργικό του κόστος, το καθιστούν μία εξαιρετική προσθήκη στο στόλο, ενώ η εντυπωσιακή σχεδίαση και η κομψή εμφάνισή του αποτελούν σίγουρα μια άκρως ελκυστική κινούμενη διαφήμιση για τη σχολή. 2 Την ίδια στιγμή, σημαντικά πλεονεκτήματα υπάρχουν και για τους εκπαιδευόμενους, καθώς μαθαίνοντας να οδηγούν πίσω από το τιμόνι της Mustang Mach-E θα μπορούσε να τους βοηθήσει να περάσουν τις εξετάσεις οδήγησης πραγματοποιώντας λιγότερα μαθήματα. 3  Όταν δίνουν εξετάσεις με την Mustang Mach-E, οι υποψήφιοι επιτρέπεται να χρησιμοποιούν τις τεχνολογίες υποβοήθησης οδηγού, όπως στις περιπτώσεις αυτόματου παρκαρίσματος και της εκκίνησης σε ανηφόρα. 4

Ένα ακόμα βασικό πλεονέκτημα της Mustang Mach-E είναι ότι οι εκπαιδευτές μπορούν εύκολα να προσαρμόζουν τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου σύμφωνα με τις επιθυμίες του μαθητή, όσον αφορά την ταχύτητα απόκρισης του αυτοκινήτου κατά την επιτάχυνση και την επιβράδυνση. Η ευκολία χρήσης του οχήματος, συμπεριλαμβανομένης της μεγάλης οθόνης στο εσωτερικό και της οδήγησης με ένα πεντάλ (one-pedal driving), προσελκύει επίσης μεγαλύτερης ηλικίας υποψηφίους που προηγουμένως είχαν αποφασίσει να μη μάθουν να οδηγούν.

Η χρήση ηλεκτρικών οχημάτων από τις σχολές οδήγησης αλλάζει ακόμα και τον τρόπο διδασκαλίας, με τους εκπαιδευτές να διδάσκουν στους νέους οδηγούς σημαντικές τεχνικές αποδοτικότητας, οι οποίες συμβάλλουν στην αύξηση της αυτονομίας. Για πολλούς οδηγούς της ηλεκτρικής γενιάς “Generation E” – οι οικογένειες των οποίων είναι συχνά κάτοχοι ηλεκτρικών οχημάτων – αυτός ο νέος τρόπος εκμάθησης και η εμπειρία που αποκτούν από την Mustang Mach-E συμβάλλουν στην ενίσχυση της πίστης τους για ένα ηλεκτρικό μέλλον.

Δείτε εδώ το σχετικό βίντεο.

Οδηγώντας στο μέλλον

Η Ford δεσμεύεται να διαθέσει περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα στους πελάτες. Μέχρι το 2026, η εταιρεία σχεδιάζει να πουλά 600.000 ηλεκτρικά οχήματα ετησίως στην Ευρώπη, υποστηρίζοντας τον παγκόσμιο στόχο της για ετήσια παραγωγή άνω των δύο εκατομμυρίων ΕV, επίσης μέχρι το 2026.

Η Ford πρόσφατα συμμετείχε μαζί με 27 εταιρείες σε μία έκκληση για να διασφαλιστεί ότι όλα τα νέα επιβατικά και van στην Ευρώπη θα έχουν μηδενικές εκπομπές ρύπων από το 2035 και ζήτησε τον καθορισμό στόχων για την ανάπτυξη των υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη προκειμένου να συμβαδίζουν με τους ρυθμούς εξέλιξης των πωλήσεών τους.

Ο Martin Sander, general manager, Ford Model e Europe, δήλωσε: «Η επόμενη γενιά οδηγών θα έχει μεγάλο λόγο αναφορικά με το πόσο γρήγορα τα ηλεκτρικά οχήματα αντικαθιστούν τα οχήματα βενζίνης και ντίζελ. Το να δίνεις εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης μπορεί να είναι μία μεγάλη πρόκληση για πολλούς ανθρώπους, αλλά η Mustang Mach-E καθιστά ευκολότερη και πιο απολαυστική τη διαδικασία εκμάθησης. Η χαρά που προσφέρει το όχημα σε νέους οδηγούς αποτελεί επίσης μεγάλη ικανοποίηση. Με κάνει να εύχομαι να είχα μάθει να οδηγώ σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο».

Ο Frank Massop, ιδιοκτήτης Σχολής Οδήγησης στο Winterswijk της Ολλανδίας, σχολίασε: «Η Mustang Mach-E γεμίζει τον υποψήφιο οδηγό με αυτοπεποίθηση από τη στιγμή που θα μπει μέσα. Υπάρχουν πολλά συστήματα στο αυτοκίνητο που καθιστούν ευκολότερη την οδήγηση. Ο οδηγός μπορεί να εστιάζει στο δρόμο και να αναπτύσσει καλύτερη επίγνωση του δρόμου και της κυκλοφορίας σε πιο πρώιμο στάδιο της διαδικασίας εκμάθησης. Σχεδιάζω να προσθέσω μία ακόμα Mustang Mach-E στο στόλο μου λόγω ζήτησης από τους μαθητές».

Ο Erik, μαθητευόμενος οδηγός στη Νορβηγία, δήλωσε: «Το πρώτο αυτοκίνητο που οδήγησα ήταν βενζινοκίνητο, αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά που οδηγώ ηλεκτρικό. Η Mustang Mach-E είναι καταπληκτική στην οδήγηση. Απλά κάθεσαι στη θέση του οδηγού και ξεκινάς να οδηγείς. Είναι πολύ εύκολο να κρατήσεις το αυτοκίνητο στο δρόμο».


1 Ισχύουν οι κανονισμοί της χώρας. Οι οδηγοί που αποκτούν το δίπλωμά τους σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο μπορούν να οδηγούν ηλεκτρικά οχήματα και οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης μόνο με αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων.

2 Σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP. Αυτονομία έως και 610 χλμ μπορεί να επιτευχθεί με μία πλήρως φορτισμένη μπαταρία – ανάλογα με την υπάρχουσα έκδοση και τη διαμόρφωση της μπαταρίας. Η πραγματική αυτονομία μπορεί να διαφέρει λόγω διαφόρων παραγόντων (π.χ. καιρικές συνθήκες, οδηγικό στυλ, προφίλ διαδρομής, κατάσταση οχήματος, ηλικία και κατάσταση μπαταρίας ιόντων λιθίου).

3 Με βάση την εκτίμηση του Frank Massop, της Σχολής Οδήγησης Frank Massop.

4 Οι απαιτήσεις και οι κανονισμοί των εξετάσεων οδήγησης διαφέρουν από χώρα σε χώρα.

 

Προηγούμενο άρθροDucati World Première 2023: 2 Σεπτεμβρίου – 7 Νοεμβρίου 2022
Επόμενο άρθροΟ Όμιλος Μotor Oil εξαγοράζει την ΕΛΙΝ VERD