Κορυφαία διάκριση για την Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., με το βραβείο “Customer Experience Excellence” της Nissan Europe.
Με την κατάκτηση για 2η συνεχή χρονιά του βραβείου “Customer Experience Excellence 2023” της Nissan Europe, η Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο την σταθερή δέσμευσή της για την παροχή κορυφαίου επιπέδου υπηρεσιών στους πελάτες της.
Το βραβείο παρέλαβε ο Τάκης Θεοχαράκης, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., στο πλαίσιο του πρόσφατου ετήσιου συνεδρίου ανεξάρτητων αντιπροσώπων της Nissan Europe.
Οι δύο βασικοί παράγοντες που αξιολογήθηκαν και στους οποίους πρώτευσε το εξουσιοδοτημένο δίκτυο Νissan στην Ελλάδα είναι οι εξής:
- Άριστη απόδοση στις έρευνες ικανοποίησης πελατών Sales & After Sales
- Άριστα αποτελέσματα των συμβούλων πωλήσεων στα εκπαιδευτικά προγράμματα της Nissan Europe
Η εν λόγω βράβευση για δεύτερη συνεχή χρονιά, είναι το αποτέλεσμα μιας συστηματικής και ομαδικής δουλειάς των τελευταίων ετών, με κύριο γνώμονα το “χτίσιμο” μιας σχέσης εμπιστοσύνης με τον πελάτη, δίνοντας πάντα έμφαση στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και τον υψηλό βαθμό ικανοποίησης, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.