H Europ Assistance Greece έθεσε στη διάθεση των ασφαλισμένων της τη νέα ψηφιακή υπηρεσία Δήλωσης Ατυχήματος (Remote Assistance).

Πρόκειται για μια καινοτόμο εφαρμογή για την αναγγελία ζημιάς εύκολα και γρήγορα, από τον ίδιο τον ασφαλισμένο με τη χρήση του smartphone του και με τη βοήθεια εξειδικευμένου agent του Contact Centre της εταιρείας.

Η ολοκλήρωση της διαδικασίας γίνεται σε πέντε απλά βήματα:

  1. Ο ασφαλισμένος καλεί τηλεφωνικά το Contact Centre
  2. O agent καταγράφει όλα τα απαιτούμενα στοιχεία του ατυχήματος και την περιγραφή συμβάντος, με τη βοήθεια του ασφαλισμένου
  3. Η εφαρμογή αποστέλλει αυτόματα ένα link με SMS στο κινητό του ασφαλισμένου, με τη δήλωση του ατυχήματος.
  4. Ο ασφαλισμένος αποδέχεται τη δήλωση και ξεκινάει η έναρξη της βιντεοκλήσης.
  5. Κατά τη διάρκεια της βίντεοκλήσης ο agent καθοδηγεί τον ασφαλισμένο και παίρνει φωτογραφίες όπου τις αποθηκεύει στον φάκελο του ασφαλισμένου.

Με την παραπάνω διαδικασία επιτυγχάνεται γρήγορα η ολοκλήρωση της αναγγελίας ζημιάς, μεγιστοποιείται η ικανοποίηση του ασφαλισμένου και διευκολύνεται η καταγραφή και ταξινόμηση όλου του συνοδευτικού υλικού (φωτογραφίες κλπ).

Η Europ Assistance Greece διευρύνει το φάσμα των ψηφιακών της υπηρεσιών, διευκολύνοντας την καθημερινότητα των ασφαλισμένων της.

Προηγούμενο άρθροΌμιλος Autohellas: αποτελέσματα πρώτου τριμήνου 2022
Επόμενο άρθροΗ Faurecia επέλεξε την EDP για ανάπτυξη ηλιακών εγκαταστάσεων