H Cupra είναι μια μάρκα που έχει καταφέρει, με μόλις 6 χρόνια παρουσία στην αγορά, να συναρπάσει το κοινό. Με 750.000 ταξινομήσεις πανευρωπαϊκά (στη χώρα μας 2.800) και 6.000 σημεία πώλησης, η ταχύτητα της ανάπτυξής της είναι ξεκάθαρη, ενώ επόμενος στόχος είναι η μεγάλη αγορά των ΗΠΑ. Αυτά ειπώθηκαν μεταξύ άλλων στην πρόσφατη “Cupra Day” που διοργάνωση η αντιπροσωπεία ΤΕΧΝΟΚΑΡ Α.Ε.

Ένα από τα ισχυρά πλεονεκτήματα της Cupra είναι ότι λειτουργεί, αντισυμβατικά σε σχέση με άλλες εταιρείες. Το γεγονός επισήμανε και ο Γιώργος Βασιλάκης, επικεφαλής του Ομίλου που εκπροσωπεί την εν λόγω εταιρεία στην Ελλάδα, σε μια πολύ ενδιαφέρουσα εκδήλωση, το“Cupra Day” στα περίχωρα της Αθήνας, όπου συστήθηκε η πλήρης γκάμα των μοντέλων της με έμφαση στα νέα Τavascan και Terramar.

Ξεχωρίζοντας σχεδιαστικά από τα άλλα «βαριά» σήματα του VW Group, η Cupra στέκεται ήδη με διεκδικήσεις απέναντι στον ανταγωνισμό, τοποθετούμενη ανάμεσα στα μαζικά και τα premium αυτοκίνητα.

Πολύ σημαντική είναι η στρατηγική του μάρκετινγκ, όπως τονίστηκε: Δημιουργικές καμπάνιες, ανατρεπτική επικοινωνία, δυνατές συνεργασίες, αγωνιστική εμπλοκή. Το τελευταίο, ιδιαίτερα, έχει ιδιαίτερη αξία, ως προς τα μηνύματα που περνά η μάρκα στο κοινό, γι’ αυτό και έχει επιλεγεί ως «πρεσβευτής» της ο Σπύρος Χρυσικόπουλος, αθλητής υπεραποστάσεων στην κολύμβηση -και όχι μόνο-, τιμημένος με βραβείο Guiness, ο οποίος θέτει διαρκώς νέους υψηλούς στόχους και τους πετυχαίνει.

Από εκεί και πέρα, η σχεδίαση, η ποιότητα κατασκευής και ο κορυφαίος εξοπλισμός ασφάλειας/άνεσης, μαζί με το sportiveness στην οδήγηση, αποτελούν χαρακτηριστικά στοιχεία όλων των μοντέλων, ανεξαρτήτως συστήματος κίνησης, σύμφωνα με τον κ.Χάρη Δάνδουρα,  Brand Director της Cupra. Αυτό είναι προδήλως αντιληπτό από τα μέχρι τώρα κυκλοφορούντα Leon, Formentor και Born, ενώ, αναμένονται οι ίδιες διαπιστώσεις και στα καινούργια. Το DNA με λίγα λόγια είναι κοινό: Ισχυρές επιδόσεις, που ειδικά στην περίπτωση των EV αποδεικνύεται πως η ηλεκτροκίνηση δεν είναι απαραίτητα βαρετή, Design που τραβάει τα βλέμματα στο δρόμο δημιουργώντας ταυτόχρονα νέες εμπειρίες, όπως σημείωσαν τα στελέχη της ελληνικής αντιπροσωπείας, καθώς και μία αντίληψη του «πέρα από τα συνηθισμένα», δηλαδή χωρίς επανάληψη των γνωστών προτύπων του παρελθόντος, προκαλώντας το status quo, με επαναστατική προσέγγιση.

Ειδικότερα, σε ότι αφορά το νέο  Cupra Τavascan, που εκφράζει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας, είναι το πρώτο coupe αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV της μάρκας, βασισμένο στην πλατφόρμα MEB, με μήκος 4.644 χλστ., πλάτος 1.861 χλστ. και ύψος 1.597 χλστ. Η αρχική τιμή του νέου Tavascan στην ελληνική αγορά διαμορφώνεται στα 48.990 ευρώ,

Ρόλο-κλειδί για την Cupra θα παίξει, βεβαίως και το πρώτο της εξηλεκτρισμένο C-SUV, το νέο Terramar. Όπως και το Τavascan υιοθετεί τη νέα φιλοσοφία της ισπανικής εταιρείας. Με έντονες καμπύλες και ακμές, που συνθέτουν ένα εξόχως δυναμικό παρουσιαστικό και διαστάσεις σε μήκος, πλάτος, ύψος και μεταξόνιο στα 4.519 χλστ., 1.863 χλστ., 1.584 χλστ. και 2.681 χλστ. αντίστοιχα. Η αρχική τιμή του νέου Terramar είναι στα 39.990 ευρώ, αλλά για την entry έκδοση ισχύει προωθητική ενέργεια που μειώνει κατά 2.000 ευρώ την τιμή.

Προηγούμενο άρθροStellantis: Εφικτή η συμμόρφωση στους στόχους της ΕΕ για το CO2 το 2025
Επόμενο άρθροBosch: Eπένδυση 117 εκατ. ευρώ στην Ουγγαρία