Η Stellantis παρουσίασε το πρόγραμμα leasing «Electric As You Go», ειδικά για BEV. Διατίθεται ήδη σε ιδιώτες πελάτες στη Γαλλία και αναμένεται να επεκταθεί σύντομα και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Ελευθερία, απλότητα, βιωσιμότητα και προσιτή τιμή: αυτές είναι οι βασικές αρχές του «Electric As You Go», της ανταγωνιστικής υπηρεσίας leasing αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων του Stellantis Group.

Προς το παρόν, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ του Peugeot e-208 και του Opel Corsa-e, αμφότερα με πιστοποιημένη αυτονομία WLTP άνω των 360 χλμ. ή , αναλόγως των αναγκών τους, του B-SUV Opel Mokka-e. Η προσφορά θα επεκταθεί σύντομα και σε άλλα BEV του Stellantis Group.

Λειτουργία συνδεσιμότητας

Το «Electric As You Go» περιλαμβάνει τρεις πυλώνες:

  • περιορισμένη αρχική προκαταβολή,
  • μηνιαία χρέωση από 110 ευρώ και
  • κόστος χρήσης 7 λεπτών ανά χλμ (με ελάχιστο μηνιαίο 500 χλμ, δηλαδή 35 ευρώ). Οι διανυθείσες αποστάσεις υπολογίζονται μέσω ενσωματωμένης συνδεσιμότητας σε όλα τα Stellantis BEV.

Αυτό σημαίνει πως η τιμή εκκίνησης leasing ενός Stellantis BEV, μέσω του προγράμματος αυτού, ανέρχεται στα 145 ευρώ – «προσιτή λύση πρόσβασης σε BEV», αναφέρει το δελτίο τύπου.

Dare Foreward

Η Stellantis παρουσίασε το πρόγραμμα αυτ’ο στο πλαίσιο του μακροπρόθεσμου σχεδίου πελατοκεντρικής στρατηγικής Dare Forward 2030, που σημαίνει «καλύτερες επιδόσεις και δυνατότητες» και «καλύτερες τιμές στην κατηγορία της».

Φυσικά, η ιδέα πηγάζει από το «πληρώνεις αναλόγως της χρήσης (pay-per-use)» που είναι ήδη δημοφιλές στους καταναλωτές και τους επιτρέπει να πληρώνουν για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία μόνον όταν το χρησιμοποιούν. Σε συνδυασμό με το χαμηλότερο λειτουργικό κόστος των BEV, δημιουργείται μια προσφορά που η Stellantis αποκαλεί «BEV για όλους».

Μηδενικές εκπομπές άνθρακα

Εκτός από την απλοποίηση της πρόσβασης σε BEV, το «Electric As You Go» προωθεί και τους στόχους μηδενικών εκπομπών άνθρακα του Ομίλου έως το 2038 (με ενδιάμεσο στόχο -50% έως το 2030).

Αυτό το πρόγραμμα leasing σύντομα θα επεκταθεί σε άλλα μοντέλα BEV του Ομίλου και σε περισσότερες χώρες στην Ευρώπη. Οι τιμές θα διαφέρουν ανά χώρα, αναλόγως των κινήτρων κάθε κυβέρνησης.

Προηγούμενο άρθροΤύποι καυσίμων νέων αυτοκινήτων το δεύτερο τρίμηνο 2022
Επόμενο άρθροΤα νέα σχέδια της Ford στον τομέα μπαταριών