Το αμιγώς ηλεκτρικό OMODA E5 επιδεικνύει υψηλή σταθερότητα και ανθεκτικότητα σε ακραία υψηλές θερμοκρασίες, όπως προκύπτει από σχετική δοκιμή αντοχής, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας.

Ως ένα έξυπνο, αμιγώς ηλεκτρικό SUV, το OMODA E5 ολοκλήρωσε τη δοκιμή αντοχής σε ακραία υψηλές θερμοκρασίες σε έγκυρο εργαστήριο, αποδεικνύοντας την απόδοση ασφαλείας της μπαταρίας του σε εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες. Η μπαταρία του OMODA E5 είναι εξοπλισμένη με προηγμένο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου και σύστημα διαχείρισης μπαταρίας, διασφαλίζοντας τη σταθερότητα και την ασφάλειά του. Επιπλέον, το OMODA E5 έχει περάσει μια σειρά από αυστηρές δοκιμές, αποδεικνύοντας την έμφαση της μάρκας στην ποιότητα των προϊόντων και την ασφάλεια των χρηστών, οδηγώντας στην ανάπτυξη προτύπων ασφάλειας στη βιομηχανία νέων ενεργειακών οχημάτων.

Με τον ερχομό του καυτού καλοκαιριού, πολλοί ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων ανησυχούν όλο και περισσότερο για την ασφάλεια των μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων. Οι υψηλές θερμοκρασίες όχι μόνο αυξάνουν τον κίνδυνο υπερθέρμανσης της μπαταρίας αλλά επίσης οδηγούν σε προβλήματα όπως μειωμένη απόδοση μπαταρίας, μειωμένη χωρητικότητα και μειωμένη διάρκεια ζωής, τα οποία με τη σειρά τους επηρεάζουν την αυτονομία οδήγησης και την απόδοση ισχύος του οχήματος. Σε ακραίες περιπτώσεις, μπορεί ακόμη και να προκαλέσει αυτοανάφλεξη ή έκρηξη ολόκληρου του οχήματος.

Για να εξαλειφθούν αυτές οι ανησυχίες για τους χρήστες, το έξυπνο, αμιγώς ηλεκτρικό SUV μοντέλο OMODA E5 υποβλήθηκε πρόσφατα σε μια αυστηρή δοκιμή σε ακραία υψηλές θερμοκρασίες για να αποδείξει την ανώτερη απόδοση ασφάλειας της μπαταρίας σε ακραία περιβάλλοντα.

Στο “Test Vehicle Underbody Baking Safety Test” που διεξήχθη σε ένα έγκυρο εργαστήριο ασφάλειας, το OMODA E5 επέδειξε εξαιρετική αντοχή στη θερμότητα. Πριν ξεκινήσει η δοκιμή, το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας του OMODA E5 ήταν στο 96%, υποδεικνύοντας κανονικές συνθήκες λειτουργίας.

Kατά τη διάρκεια της δοκιμής, το πλαίσιο του OMODA E5 υποβλήθηκε σε άμεση επαφή με φλόγα για περίπου 130 δευτερόλεπτα, με θερμοκρασίες που εκτιμάται ότι έφτασαν τους 500 βαθμούς Κελσίου. Αυτές οι ακραίες συνθήκες υπερβαίνουν κατά πολύ κάθε περιβάλλον υψηλής θερμοκρασίας που μπορεί να συναντήσει κανείς κατά την καθημερινή χρήση. Παρόλα αυτά, το OMODA E5 απέδωσε εξαιρετικά. Μετά τη δοκιμή, το όχημα δεν εμφάνισε σημάδια διαρροής ηλεκτρικής ενέργειας και τόσο η μπαταρία όσο και το ηλεκτρικό σύστημα παρέμειναν σταθερά, ξεπερνώντας με επιτυχία αυτήν την πρόκληση.

Μετά από μια περίοδο στατικής παρατήρησης δύο ωρών για να διασφαλιστεί ότι δεν είχαν εμφανιστεί επικίνδυνοι κίνδυνοι, το δοκιμαστικό προσωπικό οδήγησε με ασφάλεια το OMODA E5 από την περιοχή δοκιμής, επιβεβαιώνοντας ότι οι κανονικές λειτουργίες του οχήματος δεν επηρεάστηκαν από το ψήσιμο σε υψηλή θερμοκρασία.

Ολοκληρωμένη ασφάλεια

Κατά την άποψη της OMODA, o στόχος για  την απόλυτη ασφάλεια δεν γνωρίζει όρια. Για να διασφαλιστεί η σταθερότητα της μπαταρίας, το OMODA E5 είναι εξοπλισμένο με ένα προηγμένο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου αυτοκινήτου που μπορεί να εκτελέσει επικύρωση κατά την εκκίνηση, να επιτύχει ηλεκτρονική διάγνωση σφαλμάτων και να παρέχει προστασία συστήματος για την μπαταρία και τον κινητήρα. Επιπλέον, το Σύστημα Διαχείρισης Μπαταρίας (BMS) του OMODA E5 μπορεί να παρακολουθεί την κατάσταση της μπαταρίας σε πραγματικό χρόνο, διασφαλίζοντας τη βέλτιστη απόδοση και ασφάλεια της μπαταρίας υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.

Εκτός από τα πολλαπλά μέτρα ασφαλείας για το σύστημα μπαταριών, το OMODA E5 έχει επίσης υποβληθεί σε αυστηρές δοκιμές που ξεπερνούν κατά πολύ τα βιομηχανικά πρότυπα, αντιμετωπίζοντας κοινά σημεία πόνου στους κινδύνους του οχήματος χρήστη, όπως η σύγκρουση στο κάτω μέρος του αμαξώματος, η καύση και η σύγκρουση.

Προηγούμενο άρθροTo νέο Mercedes-Benz eSprinter πωλείται στην Ελλάδα
Επόμενο άρθροTo Fiat 500 γίνεται 67 ετών